XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
odłączenie pompki paliwa po przełączeniu na gaz.
#1
Napisano 18:33, 15.03.2011
#2
Napisano 19:09, 15.03.2011
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#3
Napisano 19:33, 15.03.2011
#4
Napisano 19:42, 15.03.2011
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#5
Napisano 20:08, 15.03.2011
#6
Napisano 20:36, 15.03.2011
#7
Napisano 20:56, 15.03.2011
Jak coś popitoliłem to przepraszam
#8
Napisano 21:42, 15.03.2011
#9
Napisano 21:54, 15.03.2011
#10
Napisano 21:57, 15.03.2011
#11
Napisano 23:29, 15.03.2011
o ile się nie mylę, to podczas pracy na lpg, paliwo nie przepływa przez wtryski (?) pomimo iż pompka zapodaje.
A chyba faktycznie coś mi się pomieszało. Po prostu przy wtrysku bezpośrednim przy pracy silnika jak by paliwo nie przepływało to by się przegrzewały od temperatury przy spalaniu mieszanki bo są "w środku"
A co do pompy to może zrobić odcięcie jakimś przełącznikiem? Po przełączeniu się na gaz wyłączałbyś pompę? Tylko, że w razie braku gazu samo by się z powrotem nie przełączyło na Pb. Dawno dawno temu miałem tak w Lancii Dedrze żeby oszczędzić pompę, która ledwie dyszała (ale to była II generacja lpg i zazwyczaj odpalałem i tak na gazie)
#12
Napisano 08:42, 16.03.2011
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#13
Napisano 09:47, 16.03.2011
#14
Napisano 22:01, 18.03.2011
Natomiast montowanie przekaźnika który będzie odłączał pompkę to średni pomysł pn:
-wyprzedzamy spadło ciśnienie gazu sterownik przełącza na benzynę i samochód zamiast przyśpieszać robi BUUUUU bo nie mam ciśnienia na listwie czas jaki potrzebuje pompka na nabije po przełączeniu nie jest strasznie długi ale na naszych polskich drogach możemy się zdziwić
#15
Napisano 20:05, 19.03.2011
widzisz i tu masz problem bo właśnie odłączenie pompy paliwa powoduje jej uszkodzenie i nie rób tego, poczytaj wcześniejsze wypowiedzi, minimum 1/3 paliwa w baku i będzie OK., pompa wtedy ma smarowanie i jest sprawna, co będzie jeśli odłączysz i nie będziesz używal paliwa i za jakiś miesiąc będziesz musiał jechać na benzynie a tu pompa stoi :-/Witam. Ma ktoś opracowany patent by pompka paliwa przestawała pracować po przełączeniu na lpg? Skoro ma pracować bez potrzeby, i się zacierać, to może lepiej ją odłączyć.
[ Dodano: 2011-03-19, 20:06 ]
no może przesadziłem 1/4 paliwa w baku i jest OK.
pozdrawiam Andrzej
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych