Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

napinacz paska balansujÄ…cego


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 pzh1

pzh1
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • SkÄ…d:PRZEMYÅšL
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:17, 11.03.2011

witam Panowie, ostatnio robiłem kilka rzeczy jak reg. zaworów, kpl rozrząd+ pompa i mechanik mówił coś o małym wycieku, na lewo od pompy wody i że wg. niego to napęd paska balansującego, co jest do dostania tylko w ASO za 1000zł. oczywiście skręcił z powrotem (1000zł!). czy ktoś miał coś podobnego??, jakieś rady? jeżdzić dalej? pozdrawiam!
  • 0

#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • SkÄ…d:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:44, 11.03.2011

jak to tylko zapocenie to jeździć dalej i się nie przejmować,
chyba że zostawiasz ślady na parkingu, to można myśleć o robocie.

1000pln to chyba komplet OEM uszczelek do całego tego silnika nie kosztuje :shock:
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 pzh1

pzh1
  • Forumowicz
  • 44 postów
  • SkÄ…d:PRZEMYÅšL
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:01, 11.03.2011

nie, no śladów na parkingu nie zostawiam.., ale jeszcze dzisiaj sprawdzę, dzięki
  • 0

#4 Incubus

Incubus
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:23, 11.03.2011

Jak się tylko poci to szkoda wymieniać. Ja tak miałem i tak po 50 000km zaczęło się lać. Zaryzykowałem i wymienił mi kumpel na używkę i było jeszcze gorzej :) Finalnie kupiłem w ASO po załatwionych zniżkach za 800. Ślady na postoju niewiele powiedzą ponieważ najwięcej cieknie podczas jazdy. W moim przypadku nie było plam pod autem. Najlepiej sprawdzić na kanale jeden wciska gaz a osoba pod autem patrzy co się dzieje.
  • 0

#5 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:03, 12.03.2011

Jak można wymienić simmering na używany ? :k

Koszt uszczelniacza balansu w ASO to góra 45 zł (zamiennik np. Takoma ok.15 zł)
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#6 Incubus

Incubus
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:47, 13.03.2011

Pejot jak wchodzi w grę wymiana balancera to jest różnica wydać 800 a 120, więc zaryzykowałem.
  • 0

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8882 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 13:22, 13.03.2011

pzh1, wymieniaj jak najszybciej bo skończysz tak, że zacznie pluć tak bardzo, że zaleje paski i może nawet rozrząd przeskoczył.
Jeśli niedawno wymieniałeś to wystarczy że ewentualnie same paski wystarczą.

U mnie wypluło uszczelniacz balansowego z bloku - dobrze że prawy pas był zablokowany i wypluło tylko jakieś 2l oliwy.
  • 0

#8 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:26, 13.03.2011

Incubus, o jakich 800 zł mówisz ??

Wystarczy wymienić simmering znajdujący się za kołem zębatym balansera ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#9 Incubus

Incubus
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:13, 14.03.2011

Pejot Pierwsze wymieniałem sam simmering i okazało się że to balancer jest walnięty. Po wymianie samej uszczelki znowu się lało po ok. 1000km. A ten używany balancer miałem z anglika z którego się nie lało, ale u mnie lał i to bardzo. Dopiero jak się szarpnąłem na nowy z ASO to jest cisza i spokój.
  • 0

#10 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:21, 14.03.2011

ciekawe może ktoś wcześniej go zarysował i stąd wymiana uszczelniacza nie pomogła ?
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq