Skocz do zawartości


RODO w HAKP

chwilowe zastanawianie sie przy dynamicznej zmianie biegow


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:26, 09.03.2011

przy dynamicznych zmianach biegów auto jakby się "zastanawiało" po czym z opóźnieniem około sekundowym zaczyna jechać... tak jakbym mial automat, gdzie ja mam skrzynie manualna.Znalazłem gdzieś opinię, że takie "zawahanie" jest charakterystyczne dla kończącego się sprzęgła... ale tak się zastanawiam czy aby czasem nie była to wina niedrożnego filtra cząstek stałych (FAP). Co o tym sadzicie?
  • 0

#2 V12

V12
  • Forumowicz
  • 583 postów
  • Skąd:Essen
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:46, 09.03.2011

A czy sa jakies inne objawy konczacego sie sprzegla - slizganie sie, smrod sprzegla w kabinie, trzesienie autem przy ruszaniu, brak mozliwosci zamielenia kolami? To co piszesz to raczej objawy przytkania czegos. DPF (albo FAP jak kto woli) w VII gen. mialy tylko nieliczne egzemplarze, znakomita wiekszosc nie ma.
  • 0

#3 marekkb1

marekkb1
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Grójec
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:38, 09.03.2011

w 2005 to nie miały filtra cząstek stałych . Miałem podobny problem i okazało się że mam dziórke w łączniku gumowym od intercoolera, wymieniłem go efekt opóźnienia sie zmniejszył ale nadal jest tyle że moje sprzęgło jest już na wykończeniu (ślizga sie na 3,4 i 5 biegu przy depnięciu na maksa w ok. 2000obr.),wiec może ma to coś wspólnego z opóźnieniem, poszukaj w forum jest duży temat o opźnieniu w iCTDi może Ci sie coś rozjaśni.Pozdrawiam.
  • 0
Accord 2.2 i-CTDi + CBR 1000 RR

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:11, 09.03.2011

A czy sa jakies inne objawy konczacego sie sprzegla - slizganie sie, smrod sprzegla w kabinie, trzesienie autem przy ruszaniu, brak mozliwosci zamielenia kolami? To co piszesz to raczej objawy przytkania czegos. DPF (albo FAP jak kto woli) w VII gen. mialy tylko nieliczne egzemplarze, znakomita wiekszosc nie ma.


Nic z tych rzeczy co wymieniles nie muli, spokojnie moge palic gumy ;-). Jedyny objaw ze skrzyni biegow to przy wrzuceniu 3 biegu cos jakby chaczylo.
No nic bede chyba musial oddac do serwisu niech obadaja sprawe.
Dzieki za info pozdro.
  • 0

#5 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:28, 09.03.2011

Poszukaj na forum bo o ile mnie pamięć nie myli był taki temat już ze 2-3 razy i gdzieś w głębiach na pewno siedzi ;-)
  • 0

#6 radam5

radam5
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:WWY
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:30, 09.03.2011

Ja próbowałem coś znaleźć ale bez żadnych konkretów,
U mnie występuje coś takiego: nie zależnie od obrotów ani biegu- wciskam gaz do oporu i czekam dobre 2 sekundy na jakąkolwiek reakcję samochodu.
Zdarzało mi się, że przy redukcji występowała taka 1-2sekundowa przerwa. Ale chyba zanikła lub się przyzwyczaiłem.
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:11, 16.03.2011

Zanim kupilem moje auto ,mialem testowa jazde wlasnie z silnikiem 2.2 l . Generalnie bylo to samo ,az zwrocilo to moja uwage ze po wcisnieciu gazu ,trzeba bylo czekac ponad sekunde na reakcje silnika . Troche to irytujace bylo ,ale widac problem istnieje w wielu autach .
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq