Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

odelżenie koła zamachowego w f22b5


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mariusz439

Mariusz439
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:potrójne miasto
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:33, 08.03.2011

Będę wymieniał sprzęgło i przy okazji pomyślałem o zamachu.

Odchudzał ktoś zamach w cd7?
Jeśli tak to:
1. o ile?
2. wywarzane było same kolo czy kolo+wal?
3. jaki jest efekt? - jakieś problemy? Skutki uboczne?
  • 0
:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:48, 08.03.2011

1. Ok. 2,5 - 3,5 kg, 4kg to już max.
2. Samo koło.
3. Lepsze przyspieszenie, szybsza rekacja silnika na gaz.
Z minusów, może trochę telepać budą, szybciej wytracasz prędkość, jadąc na biegu bez gazu(choć dla mnie to zaleta) i przy manewrach/parkowaniu, dodając gaz często, obroty spadają i wracają - taka trochę nerwowa praca.
  • 0

#3 Bartoch

Bartoch
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:32, 08.03.2011

Ja robiłem takie coś w moim byłym H22A5.
1. Stoczone z 8,5kg na 5,8kg
2. Same koło przez chłopaka który je toczył
3. Szybsza reakcja na gaz, lepsze przyspieszenie, auto zrywniejsze - trzeba ciut więcej gazu przy ruszaniu, szybciej hamuje biegami
  • 0
HONDA... BUILT WITHOUT COMPROMISE

#4 Mariusz439

Mariusz439
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:potrójne miasto
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:29, 08.03.2011

Dzięki za szybką odpowiedź.
  • 0
:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:07, 08.03.2011

Dzięki za szybką odpowiedź.


A proszę bardzo ;-)

Jak się zdecydujesz i zainstalujesz - koniecznie się pochwal.
  • 0

#6 Mariusz439

Mariusz439
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:potrójne miasto
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:21, 09.03.2011

oka
a powiedz mi jeszcze jak jest z tym telepaniem budy i jazda w korkach. Czytalem gdzies ze ze wzgledu na te efekty uboczne, koszty (komfort) przewyzszaja korzysci (moment obrotowy).
Podkrecales obroty na jalowym?
  • 0
:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

#7 Bartoch

Bartoch
  • Forumowicz
  • 67 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:06, 09.03.2011

Ja nic po założeniu lekkiego koła nie robiłem z obrotami. Żadnych efektów ubocznych typy falujące obroty, spadające nisko obroty czy jakiekolwiek telepanie budą nie wystąpiło.
  • 0
HONDA... BUILT WITHOUT COMPROMISE

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:52, 10.03.2011

Żadnych efektów ubocznych


A powiedz jeszcze o ile kg uszczupliłeś zamach?

Czytalem gdzies ze ze wzgledu na te efekty uboczne, koszty (komfort) przewyzszaja korzysci (moment obrotowy).
Podkrecales obroty na jalowym?


Jałowe mam ustawione wg manuala - nie trzeba przy lekkim zamachu ich podwyższać.
A co do utraty tak znacząco na komforcie - jeśli ktoś źle wyważy koło po stoczeniu, to takie przygody z telepaniem budy się zdarzają. Co więcej, jest to bardzo niebezpieczne, bo jak koło pęknie albo w ogóle wyleci...to dalej, tłumaczyć nie trzeba :-/

Na te telepanie może składać się wiele czynników związanych z lekkim zamachem. Ale niekiedy przyczyna drgań może być mylnie kojarzona z nim - np zużyta poduszka silnika albo źle osadzony silnik na śrubach po SWAPie(co chyba u mnie występuje).

Dodam jeszcze, że drgania w moim aucie wyczuwam tylko ja - pasażerowie tego nie zauważają :mrgreen:
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq