XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
odelżenie koła zamachowego w f22b5
#1
Napisano 12:33, 08.03.2011
Odchudzał ktoś zamach w cd7?
Jeśli tak to:
1. o ile?
2. wywarzane było same kolo czy kolo+wal?
3. jaki jest efekt? - jakieś problemy? Skutki uboczne?
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:48, 08.03.2011
2. Samo koło.
3. Lepsze przyspieszenie, szybsza rekacja silnika na gaz.
Z minusów, może trochę telepać budą, szybciej wytracasz prędkość, jadąc na biegu bez gazu(choć dla mnie to zaleta) i przy manewrach/parkowaniu, dodając gaz często, obroty spadają i wracają - taka trochę nerwowa praca.
#3
Napisano 13:32, 08.03.2011
1. Stoczone z 8,5kg na 5,8kg
2. Same koło przez chłopaka który je toczył
3. Szybsza reakcja na gaz, lepsze przyspieszenie, auto zrywniejsze - trzeba ciut więcej gazu przy ruszaniu, szybciej hamuje biegami
#4
Napisano 16:29, 08.03.2011
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:07, 08.03.2011
Dzięki za szybką odpowiedź.
A proszę bardzo
Jak się zdecydujesz i zainstalujesz - koniecznie się pochwal.
#6
Napisano 11:21, 09.03.2011
a powiedz mi jeszcze jak jest z tym telepaniem budy i jazda w korkach. Czytalem gdzies ze ze wzgledu na te efekty uboczne, koszty (komfort) przewyzszaja korzysci (moment obrotowy).
Podkrecales obroty na jalowym?
#7
Napisano 18:06, 09.03.2011
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:52, 10.03.2011
Żadnych efektów ubocznych
A powiedz jeszcze o ile kg uszczupliłeś zamach?
Czytalem gdzies ze ze wzgledu na te efekty uboczne, koszty (komfort) przewyzszaja korzysci (moment obrotowy).
Podkrecales obroty na jalowym?
Jałowe mam ustawione wg manuala - nie trzeba przy lekkim zamachu ich podwyższać.
A co do utraty tak znacząco na komforcie - jeśli ktoś źle wyważy koło po stoczeniu, to takie przygody z telepaniem budy się zdarzają. Co więcej, jest to bardzo niebezpieczne, bo jak koło pęknie albo w ogóle wyleci...to dalej, tłumaczyć nie trzeba :-/
Na te telepanie może składać się wiele czynników związanych z lekkim zamachem. Ale niekiedy przyczyna drgań może być mylnie kojarzona z nim - np zużyta poduszka silnika albo źle osadzony silnik na śrubach po SWAPie(co chyba u mnie występuje).
Dodam jeszcze, że drgania w moim aucie wyczuwam tylko ja - pasażerowie tego nie zauważają
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych