XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Dławienie diesela + check-engine
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:24, 08.03.2011
Jestem świeżo upieczonym posiadaczem Accorda 2,2 i-CTDi 2004 i raczej laikiem w sprawach mechaniki samochodowej.
Wczoraj w nocy pod koniec długiej trasy (po ok. 900km jazdy) po zredukowaniu i wdepnięciu gazu zdławiło mi silnik, straciłem moc, zapaliło się check-engine i kontrolka świec żarowych no i auto zgasło. Po chwili je uruchomiłem, odpaliło bez problemu, check-engine się dalej paliło, a kontrolka świec żarowych mignęła kilka razy i zgasła. Dojechałem spokojnie do domu przy świecącym check-engine, poza tym wszystko było ok, turbo działało jak trzeba. Jadę do serwisu zobaczyć co wyjdzie z komputera...
Kupiłem auto raptem tydzień temu i zrobiłem nim 2000km. Poprzedni właściciel twierdzi, że to mu się zdarzyło 2 razy, ale zawsze check-engine gasło po chwili. Czy ktoś słyszał o tego typu usterce i czy jest to normalne czy też powinienem się martwić, że kupiłem felerny egzemplarz. Dodam, że przed zakupem sprawdziłem auto w ASO Arher w Krakowie i powiedzieli, że wszystko jest ok poza drobnym zużyciem zawieszenia.
Pozdrawiam,
#2
Napisano 09:29, 08.03.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#3
Napisano 21:13, 08.03.2011
#4
Napisano 06:56, 09.03.2011
andref
#5
Napisano 07:29, 09.03.2011
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:08, 14.03.2011
Mechanik (pracował w ASO, teraz ma swój warsztat Hondowski) zrobił różne testy i stwierdził, że może być kilkanaście różnych przyczyn i trzeba je eliminować od najprostszych do najbardziej skomplikowanych. Zmienił mi filtr paliwa i wężyki i powiedział, żeby zobaczyć czy pomoże. Od tego czasu zrobiłem jakieś 300 km bez żadnego problemu, ale to chyba jeszcze za mało, żeby stwierdzić na 100%, że pomogło.
Generalnie to mechanik powiedział, że ten model tak ma. To znaczy, że spotkał się już z podobną usterką w kilku Accordach i-CTDi i jest to dość uciążliwe, ale niezbyt poważne. Czyli ciężko to zupełnie wyeliminować, ale z drugiej strony po takim zdarzeniu wystarczy trochę odczekać i wszystko wraca do normy. Faktycznie na następny dzień, jak jechałem do warsztatu to check-engine zgasło samoistnie już po kilkuset metrach.
Widzę, że sporo forumowiczów, właścicieli i-CTDi miało podobny problem. Ponoć po 2006 roku Honda to poprawiła...
Pozdrawiam,
#7
Napisano 00:29, 16.03.2011
Widzę, że sporo forumowiczów, właścicieli i-CTDi miało podobny problem. Ponoć po 2006 roku Honda to poprawiła...
problemem jest używanie kiepskiej jakości części...
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:40, 16.03.2011
Póki co trudno powiedzieć czy wymiana filtra w ogóle pomogła, bo od tego czasu zrobiłem raptem 200 km, a wtedy problem pojawił się przy dłuższej trasie....
W podobnych przypadkach u forumowiczów nie zawsze kończyło się na filtrze paliwa. "waldemar" napisał do mnie:
ja juz wymienilem filtr i mialem sprawdzane wtryski na automacie i wymienilem pompe wtryskowa i sie wciaz pojawia ten problem
#9
Napisano 16:18, 20.03.2011
Mechanik (pracował w ASO, teraz ma swój warsztat Hondowski) zrobił różne testy i stwierdził, że może być kilkanaście różnych przyczyn i trzeba je eliminować od najprostszych do najbardziej skomplikowanych. Zmienił mi filtr paliwa i wężyki i powiedział, żeby zobaczyć czy pomoże
to taki mechanik jak lekarz: co pana boli to to i to ... co panu przypisać .... to to i to.... a o badaniach już zapominamy ....
Diagnostyka: numer błędu i działamy .... Diagnoza "na słuch" to nie robota...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych