Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Gorące tylne tarcze


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 tytan

tytan
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:rybnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:cr-v ex
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kg
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:12, 06.03.2011

Witam. Mam taki problem piszczało mi w tylnym lewym kole, stwierdziłem ,że mam chyba klocki do wymiany. Zakupiłem komplet
na tył tarcze i klocki. Tarcze z firmy A.B.S klocki ashika. Mechanik bez problemu wszystko wymienił. Tłoczki wchodziły bez problemu.Po przejechaniu 5km smród z tylnego lewego koła a tarcze nie srebrne tylko fioletowe z gorąca.Mechanik rozebrał zacisk nasmarował, tłoczek wyczyścił. Niestety broblem pozostał .Jadąc nie czuć żadnego opory ani nic nie słychać a koło gorące.
Mam tam z tyłu tarczobębny jak w accord tourer rozmiar 282 aisin. Czy może padło łożysko. Nie wiem co robić boje sie z tym jeździć.Pomóżcie :evil:
  • 0

#2 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 12:27, 06.03.2011

Jak sie tak bardzo grzeja to musi byc cos nie tak. Ja mialem podobnie po wymianie tarcz i klockow z tylu po czym od razu jechalem na poprawke do mechanika, poprawil i jest ok. Objawy mialem takie jak Ty tylko, ze u mnie bylo czuc opor po wyjechaniu z warsztatu. Moze tego nie odczuwasz tak jak bylo u mnie, ale jesli grzeje sie tak jak piszesz to wydaje mi sie ze slabo Ci to mechanik zlozyl.
  • 0

#3 tytan

tytan
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:rybnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:cr-v ex
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kg
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:08, 06.03.2011

Już dwa razy byłosprawdzane i robierane , nie ma się doczego przyczepić. No chyba że mają sie dotrzeć.
  • 0

#4 Salvius

Salvius
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:DW/DL
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:33, 06.03.2011

Już dwa razy byłosprawdzane i robierane , nie ma się doczego przyczepić. No chyba że mają sie dotrzeć.


Nie ma mocnych, coś jest źle z zaciskami. Może nie wracają po zaciągnięciu ręcznego? Nie pozostaje nic innego jak tylko rozebrać, dokładnie wyczyścić i nasmarować np.smarem miedzianym.
Tylko nie klocki,ani tarcze :mrgreen:
  • 0
Landi Renzo Omegas
Od jakiegoś czasu czuję,że budzi się we mnie zwierzę. Boję się tylko, że to leniwiec.

#5 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:10, 06.03.2011

z tyłu masz tarczobębny więc szczęki pewnie też wymieniłeś, ale w przypadku tego rozwiązania ręczny nie ma tu nic do rzeczy, bo piszesz, że grzeje się od klocków

tłoczek nie cofa się albo klocki się blokują (mają za ciasno lub są źle włożone) - sprawdź oba przypadki

na stronie http://www.japancars.ru/cat/honda/ wyszukaj swój model i zobacz, czy masz wszystkie elementy
  • 0
AK

#6 tytan

tytan
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:rybnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:cr-v ex
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kg
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:16, 06.03.2011

Tam jest tarczo bęben ,na szczęki zakłada się tarcze. Tłoczek można w zacisku ręką wcisnąć a klocki chodzą lużno. Wszystko nasmarowane.Koło na lewarku też lekko się kręci.Hania toczy się luźno. 2km i znowu wrzątek :evil:
  • 0

#7 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:44, 06.03.2011

jeśli masz auto na lewarku, odpalisz silnik i wciśniesz kilka razy hamulec i ręczny i potem sprawdzasz koło że nadal luźno się obraca to rzeczywiście nie wina hamulca...

łożysko by było słychać lub od razu byś zauważył, że się rozleciało...
  • 0
AK

#8 tytan

tytan
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:rybnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:cr-v ex
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kg
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:58, 06.03.2011

Na lewarku przy włączonym silniku koło obraca sie lekko także po puszczeniu hamuca.
  • 0

#9 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:56, 06.03.2011

Zobacz czy dźwigienka ręcznego cofa się do ogranicznika, często tam są problemy. Do kogo zawozisz auto w Rybniku?
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#10 tytan

tytan
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:rybnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:cr-v ex
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kg
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:24, 06.03.2011

Jutro będziemy to sprawdzać z Arturem z Honda śląsk, a ręczny też obejżymy . O wynikach napisze.
  • 0

#11 tosztotomasz

tosztotomasz
  • Forumowicz
  • 812 postów
  • Skąd:LPU
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Exe
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:16, 07.03.2011

Miałem podobny problem. W sumie trzy razy był rozbierany zacisk, poszedł zestaw naprawczy, a ostatecznie i tak się okazało, że jakaś uszcelka się podwinęła. Może ten typ tak ma, że wszystko jest ok po rozłożeniu, a przy składaniu coś się przesunie.
  • 0

1205_honda_023_zps89ffe2c0.jpg


#12 g4cek

g4cek
  • Forumowicz
  • 143 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:VIII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:25, 07.03.2011

Kiedyś miałem podobne zjawisko w seacie toledo 2000r tam z tyłu były tarcze i ręczny zamarzał w mrozy i klocki zaciskały tarcze. Podobno tu są bębny ale może coś tu też zamarzło
  • 0

#13 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 10:59, 07.03.2011

Jak koło się kręci luźno to nie ma opcji żeby się grzało :roll:
  • 0

#14 tytan

tytan
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:rybnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:cr-v ex
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kg
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:53, 07.03.2011

Moja wina :k .Koło po jeździe jednak luźno się nie kręci. Problem rozwiązany klocek miał wypustke której nie było w oryginale i tym sam tłoczek nie mógł się cofnąć. W drugim kole jest inny tłoczek z krzyżykiem do którego wypustka weszła.Została zeszlifowana i po problemie. Wszystkim za pomoc dziękuję :ok
P.s Uważajcie co kupujecie
http://img189.images...10307104806.jpg
  • 0

#15 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 16:03, 07.03.2011

Nie wiem jak jest przy tarczo-bębnach, ale przy tarczach ten wypust jest właśnie potrzebny żeby wskoczył do rowka w tłoczku.Odpowiada to za działanie mechanizmu hamulca ręcznego. Widocznie masz zły jeden z tłoczków.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq