Skocz do zawartości


RODO w HAKP

czarne swiece ...Mechanik rozklada rece


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:33, 01.02.2009

Witam
Mam prosbe .. z racjii ze moj mechanik naprawia mi samochod juz miesiac ( a mial tylko nagwintowac glowice (po przekreconej swiecy) ...
...skonczylo sie na poczatku zlym zlozeniem silnika ...woda ..bialy krem na korku (czyli wiadomo uszczelka)

Samochod mimo wszystko ( 2 razy planowaniu glowicy. 3 razy zakladaniu uszczelki pod glowica) ..
samochod ma iskre .. kreci ale nie odpala ... swiece za kazdym razem sa czarne ..wyglada to tak jakby samochod dostawal za dozu paliwa i za pozna iskre

..Mechanik 2razy ustawial rozrzad ..teraz rozklada rece ze nie wie co to jest



Przed oddaniem samochodu do zakladu samochod byl sprawny tylko nie dalo sie wkrecic swiece ..kwestia nagwintowania glowicy)

...Czy macie jakies pomysly zebym mogl podpowiedziec mechanikowi (wiem smiesznie to brzmi:D ) ..


Panowie prosze o jakies rady bo rowniez rozlozylem juz rece ..

Dziekuje z gory

#2 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:07, 01.02.2009

Trzeba byłoby sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Można to łatwo sprawdzić - musisz wykręcić wszystkie świece, zatykając palcem i kręcąc rozrusznikiem łatwo wyczuć czy któryś z cylindrów jest uszkodzony (cylindrów - to ogólny skrót - może to być zawór lub coś innego).
Sprawdź jeszcze w aparacie zapłonowym czy nie pękła cewka na szwie - bywały takie przypadki.
Może zawory podparte i tyle :!: - bardzo częsta przypadłość Hondy (pamiętaj, że sprężanie będzie dobre przy lekko podpartych zaworach, ale wolnych obrotów nie będzie).
Sprawdzałeś stan wydechu , katalizatora i sondę za katalizatorem, o ile występuje ?
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#3 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:57, 02.02.2009

skoro świece są czarne to znaczy że jakieś spalanie tam jest, może fajki na kopułkę źle założone. trzeba szukać najprostszych błędów skoro przed naprawą było ok.

swoją drogą mi kiedyś gwint świecy robili w głowicy bez rozbierania, w dobrych zakładach mają specjalne zestawy naprawcze do tego, które odsysają opiłki. głowica jest nawiercana i gwintowana i w ten gwint wkręcana jest specjalna tuleja (chyba na jakiś klej uszczelniający), w którą się świece później wkręca.

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#4 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 12:02, 02.02.2009

Po prostu mechanik ewidentnie spartolił robote.
Dwa razy planował głowice i 3 razy zakładał uszczelke :shock: Człowieku trafiłeś na wyjątkowego "fachowca". Wpakowałeś się w niezłe g... :k Będziesz miał teraz baaardzo ciężko domagać się aby samochód był sprawny.
Przyczyna tu tkwi w czymś co spartolił ten mechanik, a mógł spartolić wiele. Rorząd ,zawory, głowice.

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:56, 04.02.2009

Dziekuje panowie

Problem rozwiazany

Przewod przetarty do map-sensora (piny wygiente )...wiec albo nie dostawal jakiegos impulsu albo za slabe napiecie ....

Teraz tylko lapie bledy map sensora ..co jakis czas blad/silnika
Mysle ze to przez Tryb awaryjny -dopiero przejechane 3km ...wiec mapa jeszcze sie nie ustawila


natomiast teraz obroty troche faluja ..
Przepustnica? ECR? ..

Co myslicie o tym bledzie/silnika? ... czy tak jak mysle .. brak skonstruowanej mapy?

Dzieki raz jeszcze za pomoc

#6 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:02, 04.02.2009

tak na marginesie tylko - ja kiedyś też miałem kiedyś problem z rozwalonym gwintem świecy, ale w zakładzie zrobili mi to bez zdejmowania głowicy :!:
w dobrych zakładach mają specjalne urządzenia do tego. nawiercają większy otwór, odsysają opiłki i wstawiają w otwór specjalną tuleję (nie wiem czy ta tuleja na gwint z klejem czy jakoś inaczej, ale musi być chyba coś co uszczelniło ją w głowicy). ta tuleja ma fabryczny gwint wewnątrz, w który później wkręca się świecę. myślę że warto w takim przypadku pojeździć i popytać. mi to akurat robili w serwisie opla, bo znajomy tam pracował. zapłaciłem jakieś śmieszne pieniądze niż gdybym miał zdejmować głowicę. no i trwało to może ze 2 godziny.

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#7 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 23:16, 04.02.2009

Dziekuje panowie

Problem rozwiazany

Przewod przetarty do map-sensora (piny wygiente )...wiec albo nie dostawal jakiegos impulsu albo za slabe napiecie ....

Teraz tylko lapie bledy map sensora ..co jakis czas blad/silnika
Mysle ze to przez Tryb awaryjny -dopiero przejechane 3km ...wiec mapa jeszcze sie nie ustawila


natomiast teraz obroty troche faluja ..
Przepustnica? ECR? ..

Co myslicie o tym bledzie/silnika? ... czy tak jak mysle .. brak skonstruowanej mapy?

Dzieki raz jeszcze za pomoc


Dobrze że to taka pierdoła.
Możesz wymienić map sensor.
Jśli falują obroty to napewno trzeba je ustawić od początku, bo ten mechanik jakiś lewy widać nie ustawił. Można by odrazu przeczyścić przepustnice.
Jeśłi wywala błąd to albo go skasować, a jeśli to nie pomaga to tak jak pisałem MAp sensor wymienić.

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK





IPB Skin By Virteq