XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Lambda F18B2
#1
Napisano 12:04, 02.03.2011
Jeżeli ktoś mógłby sprawdzić rezystancje tej grzałki to byłbym bardzo wdzięczny
Znalazłem coś takiego
http://www.autoczesc...page=01&ar=4897
I zastanawiam się czy da rade to wsadzić do F20B6 z wydechem od F18B2
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#2
Napisano 13:45, 02.03.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 13:51, 02.03.2011
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#4
Napisano 13:53, 02.03.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#5
Napisano 13:58, 02.03.2011
To nie jest BOSCH tylko FAE (OE dla GM), zabrałbym NGK, ale one są 18W (oporność na grzałce 10 Ohm)... FAE to lambdy 50W (oporność na grzałce 4 Ohm) i one powinny lepiej działać, może nawet w 2.0 ze standarowym kolektorem. Sprawdze to zanim zmienie kolektor na 4-2-1 z 1.8ja bym nie brał tego bosha, jak chcesz do 1.8 pierwszą sondę to NGK robi dobre
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#7
Napisano 21:55, 02.03.2011
To jest manual do Accorda, miałem ściągnąć ale jakos nie moge się zabraćto Ci pomoże? pisze że przy badaniu powinno być około 3.3 Ohm
Obrazek
Małe OT skąd pochodzą te dane? Pytanie czysto teoretyczne. Mam eTECHA-a obecnie ale to przereklamowane *cenzura*
Pozatym ścignij sobie workshopdata 10.2 lepiej już to jest zrobione
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#8
Napisano 21:59, 02.03.2011
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych