Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Lambda F18B2


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:04, 02.03.2011

Czy ktoś zna rezystancje grzałki tej sondy? Wiem że F20B6 ma oporność ok 3Ohm (czyli moc grzałki 60w). Chodzi o to że planuje troche przerobić wydech przy okazji przydało by się wymienić sonde (na nową mnie nie stać, używanej nie chce).
Jeżeli ktoś mógłby sprawdzić rezystancje tej grzałki to byłbym bardzo wdzięczny :B

Znalazłem coś takiego
http://www.autoczesc...page=01&ar=4897
I zastanawiam się czy da rade to wsadzić do F20B6 z wydechem od F18B2
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:45, 02.03.2011

to Ci pomoże? pisze że przy badaniu powinno być około 3.3 Ohm

Dołączona grafika
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:51, 02.03.2011

Dzięki wielkie, wychodzi więc na to że ta lambada ;) 4ohm powinna fungować w wydechu z 1.8
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#4 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:53, 02.03.2011

ja bym nie brał tego bosha, jak chcesz do 1.8 pierwszą sondę to NGK robi dobre
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#5 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:58, 02.03.2011

ja bym nie brał tego bosha, jak chcesz do 1.8 pierwszą sondę to NGK robi dobre

To nie jest BOSCH tylko FAE (OE dla GM), zabrałbym NGK, ale one są 18W (oporność na grzałce 10 Ohm)... FAE to lambdy 50W (oporność na grzałce 4 Ohm) i one powinny lepiej działać, może nawet w 2.0 ze standarowym kolektorem. Sprawdze to zanim zmienie kolektor na 4-2-1 z 1.8
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#6 kabanix

kabanix
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:hebzia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:53, 02.03.2011

to Ci pomoże? pisze że przy badaniu powinno być około 3.3 Ohm

Obrazek


Małe OT skąd pochodzą te dane? Pytanie czysto teoretyczne. Mam eTECHA-a obecnie ale to przereklamowane *cenzura* :eee
  • 0

#7 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:55, 02.03.2011

to Ci pomoże? pisze że przy badaniu powinno być około 3.3 Ohm

Obrazek


Małe OT skąd pochodzą te dane? Pytanie czysto teoretyczne. Mam eTECHA-a obecnie ale to przereklamowane *cenzura* :eee

To jest manual do Accorda, miałem ściągnąć ale jakos nie moge się zabrać
Pozatym ścignij sobie workshopdata 10.2 lepiej już to jest zrobione
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#8 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:59, 02.03.2011

z elektronicznego manuala od Hondy :lol:
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq