Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Automat


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Duch

Duch
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:3miasto
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:57, 01.03.2011

Witam mam parę pytań odnośnie automata
1 czy automat też wam kręci silnik do 5 tyś aby zmienić bieg ?? ?
2 jakie macie spalanie
3 czy na tiptroniku mniej pali ...
4 na co zwracać uwagę w automacie ..
z góry dziękuje za odpowiedzi ; :mrgreen:
  • 0
I ja mam chwile filozoficznej zadumy. Staję sobie na moście nad Wisłą, od czasu do czasu spluwam na fale i myślę przy tym: Panta rei.

— Stanisław Jerzy Lec

http://www.accordklu...pic.php?t=19017

#2 MarcinW

MarcinW
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:08, 01.03.2011

Cześć.
1. zależy jak naciskam pedał gazu. Jeśli gwałtownie to tak, jak delikatnie to dużo niżej
2. miasto 10, trasa 8,6 (jeżdżę dynamicznie :)
3.nie zauważyłem / nie umiem
4. nie wiem / zbyt ogólne pytanie

Mam nadzieję, że pomogłem chociaż trochę.
  • 0

#3 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 17:11, 01.03.2011

1 czy automat też wam kręci silnik do 5 tyś aby zmienić bieg ?

zależy jak jeździsz,chodzi o spokojną jazdę :?: trochę precyzji...

3 czy na tiptroniku mniej pali ...

moim zdaniem nie odczujesz różnicy o ile w ogóle jakaś jest

na co zwracać uwagę w automacie ..

na regularne wymiany oleju
  • 0

#4 Duch

Duch
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:3miasto
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:14, 01.03.2011

Dzięki :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  • 0
I ja mam chwile filozoficznej zadumy. Staję sobie na moście nad Wisłą, od czasu do czasu spluwam na fale i myślę przy tym: Panta rei.

— Stanisław Jerzy Lec

http://www.accordklu...pic.php?t=19017

#5 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:27, 01.03.2011

Jeszcze to poczytaj http://www.accordklu...?t=2580&start=0
  • 0

#6 Duch

Duch
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:3miasto
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:14, 01.03.2011

to już czytałem ... ale dzięki ;-)
  • 0
I ja mam chwile filozoficznej zadumy. Staję sobie na moście nad Wisłą, od czasu do czasu spluwam na fale i myślę przy tym: Panta rei.

— Stanisław Jerzy Lec

http://www.accordklu...pic.php?t=19017

#7 franczesko

franczesko
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Bergen
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:45, 01.03.2011

Witam. Mój automat zmienia biegi przy ok 3tyś, jak się śpieszę to ok 5-6tyś 8-) , pali ok 10l w cyklu mieszanym. Nie zauwarzyłem aby moja zabawa z tiptronikiem miała wpływ na spalanie a bawię się często. Wydaje mi się że powinno się zwracać uwagę czy skrzynia płynnie zmienia biegi.
  • 0

#8 bbart79

bbart79
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Brandon UK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:50, 02.03.2011

Mój automat potrafi zmienić bieg nawet przy 2000 obr/min. Podczas normalnej jazdy zmienia przy ok. 3000-3500. Jeśli wcisnę gaz mocniej to pociągnie nawet ponad 6000. Generalnie wszystko zależy od wciśnięcia gazu i tego, czy jedziesz po płaskiej drodze, czy też pod górę.

Jeśli chodzi o spalania to moja bierze między 8,2 a 9,5 l/100km ale ja jeżdżę raczej spokojnie i głównie poza terenem zabudowanym.

PS. Tiptronik rewelacja. Zmiana biegów błyskawiczna.
  • 0

#9 Duch

Duch
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:3miasto
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:59, 02.03.2011

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Dzięki :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
czyli mam za ciężką nogę :k
  • 0
I ja mam chwile filozoficznej zadumy. Staję sobie na moście nad Wisłą, od czasu do czasu spluwam na fale i myślę przy tym: Panta rei.

— Stanisław Jerzy Lec

http://www.accordklu...pic.php?t=19017

#10 MarcinW

MarcinW
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:59, 02.03.2011

wszystko super, tylko jeszcze Ty Duchu nie pochwalileś się swoimi osiągami i spostrzeżeniami :mrgreen:
  • 0

#11 Duch

Duch
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:3miasto
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:54, 02.03.2011

wszystko super, tylko jeszcze Ty Duchu nie pochwalileś się swoimi osiągami i spostrzeżeniami :mrgreen:



ale w jakiej kwestii
  • 0
I ja mam chwile filozoficznej zadumy. Staję sobie na moście nad Wisłą, od czasu do czasu spluwam na fale i myślę przy tym: Panta rei.

— Stanisław Jerzy Lec

http://www.accordklu...pic.php?t=19017

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:00, 02.03.2011

Popieram przedmówców:

"Mój automat potrafi zmienić bieg nawet przy 2000 obr/min. Podczas normalnej jazdy zmienia przy ok. 3000-3500. Jeśli wcisnę gaz mocniej to pociągnie nawet ponad 6000. Generalnie wszystko zależy od wciśnięcia gazu i tego, czy jedziesz po płaskiej drodze, czy też pod górę.
"

Niemniej ręczne psztykanie mistrz, ciężko uwierzyć, że ledwo 155 konia tam siedzi :)
  • 0

#13 tosztotomasz

tosztotomasz
  • Forumowicz
  • 812 postów
  • Skąd:LPU
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Exe
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:05, 02.03.2011

Ja tam zasadniczej różnicy między auto a tiptr. nie widzę. Jedyne kiedy go używam, to w dużym ruchu, przed wyprzedzaniem, kiedy nie chce żeby mi skakał z biegu na bieg, gdy nie bardzo widać czy już można, czy nie ;-)
No i w górach na 80km odcinku serpentyn, nie do zastąpienia jest możliwość zblokowania na jednym biegu.
A tak przy rozpędzaniu auto zmienia tak samo szybko jak tip, a robi to zdecydowanie płynniej - przećwiczone na K20 i na K24.
  • 0

1205_honda_023_zps89ffe2c0.jpg


#14 Duch

Duch
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:3miasto
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:35, 07.03.2011

Dziś po paru dniach stania a dokładnie 3 dni i nie odpalania na dworze zrobiła mi coś takiego ...
a mianowicie przy ruszeniu musiałem dodać więcej gazu bo chyba przymarzły klocki ale jak ruszyła to nie chciała zmienić biegu przejechałem dobry kawałek i nic cały czas na 1 ... :-/ :cry:
  • 0
I ja mam chwile filozoficznej zadumy. Staję sobie na moście nad Wisłą, od czasu do czasu spluwam na fale i myślę przy tym: Panta rei.

— Stanisław Jerzy Lec

http://www.accordklu...pic.php?t=19017

#15 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:43, 07.03.2011

i tak jej zostało? cały czas na 1?

olej ATF od Hondy jest?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq