XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
zmiana z Valteców (czerwonych) na magic Jet
#16
Napisano 19:09, 04.03.2011
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#17
Napisano 19:15, 04.03.2011
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#18
Napisano 21:21, 07.03.2011
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#19
Napisano 09:04, 09.03.2011
Też miałem takie problemy... Wymieniłem reduktor, miedź do baku, czujnik ciśnienia i nic... Okazało się ze winny był zaśniedziały styk na sterowniku... (u mnie jest STAG 300)cewki ok, układ drożny (przedmuchałem azotem przewód doprowadzający od zbiornika), przedmuchałem reduktor (na otwartym na "krótko" elektrozaworze) i jest "dup..." . Program pokazuje brak ciśnienia na wyjściu z parownika więc albo uszkodzony czujnik ciśnienia albo elektronika w Diego się spie...
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#20
Napisano 18:20, 09.03.2011
[ Dodano: 2011-03-14, 21:59 ]
VICTORY znalazłem głównego winowajcę moich problemów. Czujnik ciśnienia gazu zwany inaczej mapsensorem okazał się uszkodzony. Poza tym był niewłaściwie zainstalowany i być może dlatego dal d... . Po pierwsze powinien być zainstalowany (jak ewidentnie wynikało z instrukcji montażu) za filtrem !! ale partacz który to montował olał sprawę. Poza tym powinien być zainstalowany kostką elektryczną do dołu (to też gdzieś wyczytałem a instalator powinien to wiedzieć!!) ale ten sam partacz instalator ustawił go jak mu wyszło. tak czy inaczej samochodzik jeździ dobrze i teraz muszę jeszcze dopracować szczegóły (trochę źle się wkręca z obrotów biegu jałowego i w górnym zakresie chyba nie ma takiego powera jaki być powinien - ale to może parownik za mały - zmienię następnym razem.) Może ktoś doradzi jak dobrze zestroić i co pozmieniać w ustawieniach aby było jak najlepiej. mam Diego g3 i tam w programie są jakieś parametry P1 i P2. pzdr
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych