Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

zmiana z Valteców (czerwonych) na magic Jet


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#16 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:09, 04.03.2011

z tą cewką to ciekawy pomysł. dz. ale to może też być cewka na parowniku w takim razie. pzdr
  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#17 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:15, 04.03.2011

Tak oczywiście, posprawdzaj wszystkie cewki.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#18 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:21, 07.03.2011

cewki ok, układ drożny (przedmuchałem azotem przewód doprowadzający od zbiornika), przedmuchałem reduktor (na otwartym na "krótko" elektrozaworze) i jest "dup..." . Program pokazuje brak ciśnienia na wyjściu z parownika więc albo uszkodzony czujnik ciśnienia albo elektronika w Diego się spie... :evil:
  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#19 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:04, 09.03.2011

cewki ok, układ drożny (przedmuchałem azotem przewód doprowadzający od zbiornika), przedmuchałem reduktor (na otwartym na "krótko" elektrozaworze) i jest "dup..." . Program pokazuje brak ciśnienia na wyjściu z parownika więc albo uszkodzony czujnik ciśnienia albo elektronika w Diego się spie... :evil:

Też miałem takie problemy... Wymieniłem reduktor, miedź do baku, czujnik ciśnienia i nic... Okazało się ze winny był zaśniedziały styk na sterowniku... (u mnie jest STAG 300)
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#20 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:20, 09.03.2011

u mnie problem ma ewidentny związek z temperaturą (jak jest nie bardzo gorący to działa bardzo dobrze a jak złapie temp to odcina) .Jutro pogrzebię przy reduktorze i czujniku. Może coś wynajdę

[ Dodano: 2011-03-14, 21:59 ]
VICTORY :mrgreen: znalazłem głównego winowajcę moich problemów. Czujnik ciśnienia gazu zwany inaczej mapsensorem okazał się uszkodzony. Poza tym był niewłaściwie zainstalowany i być może dlatego dal d... . Po pierwsze powinien być zainstalowany (jak ewidentnie wynikało z instrukcji montażu) za filtrem !!!! ale partacz który to montował olał sprawę. Poza tym powinien być zainstalowany kostką elektryczną do dołu (to też gdzieś wyczytałem a instalator powinien to wiedzieć!!!!!!) ale ten sam partacz instalator ustawił go jak mu wyszło. tak czy inaczej samochodzik jeździ dobrze i teraz muszę jeszcze dopracować szczegóły (trochę źle się wkręca z obrotów biegu jałowego i w górnym zakresie chyba nie ma takiego powera jaki być powinien - ale to może parownik za mały - zmienię następnym razem.) Może ktoś doradzi jak dobrze zestroić i co pozmieniać w ustawieniach aby było jak najlepiej. mam Diego g3 i tam w programie są jakieś parametry P1 i P2. pzdr
  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq