XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Co to za instalacja LPG
#1
Napisano 15:51, 26.02.2011
Hania jest w automacie i gaz bardzo często gaśnie po odpuszczeniu gazu np rondo światła skrzyżowania itd gość który mi sprzedał Hanie twierdzi że to wina wyczyszczenia sitka ...
poprzednio miałem punto instalacja BRC i 6 lat nic tankowałem i spokój a teraz trochę zaczynam sie martwić i bać
— Stanisław Jerzy Lec
http://www.accordklu...pic.php?t=19017
#2
Napisano 21:40, 26.02.2011
: http://archiwumalleg...-776345491.html
gdzieś przed nim musisz mieć elektrozawór, bo ten model chyba nie ma zintegrowanego filtra gazu
a filtr gazu zmienia się co 10tyś km (jeśli producent filtra nie zaleca inaczej) chyba że ci nie przeszkadzają opiłki metalu (i inne syfy) lecące do cylindrów...
jeszcze musisz wiedzieć, ile jest przejechane km na gazie na tym parowniku i czy był prawidłowo eksploatowany - wtedy wiesz, czy już go regenerować/wymieniać, czy jeszcze podziała
a na początek zacznij od regulacji zaworów
i wrzuć zdjęcie tej instalacji gazowej jak już pytasz, co to za instalacja...
chyba jednak jest zintegrowany:
http://moto.allegro....ng=bedini filtr
#3
Napisano 22:34, 26.02.2011
wiem tylko ze instalacja ma 8 lat i była montowana w Wawie ... w legalizacji jest podany tylko rodzaj parownika i butla reszty niby brak ... i nie wiem czy to 1 generacja czy też 2 zrobię zdjęcia jutro ...
Ciężko dojść do parownika ...
— Stanisław Jerzy Lec
http://www.accordklu...pic.php?t=19017
#4
Napisano 12:25, 27.02.2011
#5
Napisano 12:42, 27.02.2011
Do zobaczenia na trasie.
#6
Napisano 12:48, 27.02.2011
No Red Line no Fun
#7
Napisano 13:07, 27.02.2011
jeśli on ma filtr gazu, to też się go wymienia
jeszcze względem czynności okresowych - parownik od spodu powinien mieć śrubkę lub korek, którym spuszcza się co jakiś czas produkt uboczny rozprężania gazu, bo jak się tego nie robi, to membrana bardzo się zasyfia i nie działa tak, jak powinna
w kwestii instalacji gazowej - pewnie masz II gen. z wstawioną śrubą regulacji ilości gazu zamiast silniczka krokowego - może tak być, ale trzeba dbać samemu o właściwą mieszankę gazu - a nie zaświeca ci się kontrolka CHECK ENGINE? Masz tę kontrolkę sprawną?
i druga kwestia - ten parownik jest niby do 136KM, a w profilu masz wpisane, że silnik ma 147KM - coś tu jest nie tak...
#8
Napisano 15:21, 27.02.2011
jeśli dobrze widzę to elektrozawór masz obok skrzynki z bezpiecznikami (to z niebieskim kapturkiem - lewy górny róg zdjęcia)
jeśli on ma filtr gazu, to też się go wymienia
jeszcze względem czynności okresowych - parownik od spodu powinien mieć śrubkę lub korek, którym spuszcza się co jakiś czas produkt uboczny rozprężania gazu, bo jak się tego nie robi, to membrana bardzo się zasyfia i nie działa tak, jak powinna
w kwestii instalacji gazowej - pewnie masz II gen. z wstawioną śrubą regulacji ilości gazu zamiast silniczka krokowego - może tak być, ale trzeba dbać samemu o właściwą mieszankę gazu - a nie zaświeca ci się kontrolka CHECK ENGINE? Masz tę kontrolkę sprawną?
i druga kwestia - ten parownik jest niby do 136KM, a w profilu masz wpisane, że silnik ma 147KM - coś tu jest nie tak...
Nie nic mi sie nie świeci kontrolka sprawna o korku wiem na parowniku z brc tak samo miałem samochód radzi sobie całkiem całkiem tylko aby nie gasł na wolnych obrotach ...
[ Dodano: 2011-03-18, 13:56 ]
byłem u gazownika podregulował wyczyścił i autko chodzi jak złoto ... a jeszcze jedna ważna wiadomość nie ma tam reduktora bedini jest BRC praktycznie cała instalacja BRC
— Stanisław Jerzy Lec
http://www.accordklu...pic.php?t=19017
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych