XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
skrzypi podczas skrecania kierownicy i coś bije na dziurach
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:12, 23.02.2011
#2
Napisano 23:34, 23.02.2011
zdejmij koło i zobacz, czy metalowa osłona tarczy hamulcowej nie odpadła i nie trze o tarczę lub o coś w pobliżu
tam na stacji diagnostycznej podnieśli auto i sprawdzili dolne sworznie?
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:54, 24.02.2011
#4
Napisano 09:05, 24.02.2011
jak zdejmiesz koło, to od razu możesz zdjąć zacisk i sprawdzić, czy klocki hamulcowe nie siedzą za ciasno oraz po wyjęciu klocków, czy z łożyskiem wszystko w porządku. I osłony gumowe na przegubach.
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:40, 24.02.2011
Dość trudne do zlokalizowania są luzy które występują na dolnym sworzniu zwrotnicy (wahacza ) . Dopóki samochód stoi na kołach na gruncie , sworzeń ten jest dociążony masą samochodu i nie wykazuje żadnych luzów . Dopiero w trakcie jazdy po nierównościach mogą być słyszalne stuki lub w czasie skręcania kół szczególnie na postoju odgłosy skrzypienia . Oczywiście skrzypienie mogą powodowac też elementy gumowe w zawieszeniu . Wracając do sworznia dolnego zwrotnicy , to dobrą metodą na sprawdzenie , czy nie ma on luzów jest podniesienie podnośnikiem samochodu tak by koło unosiło się ponad ziemią , a następnie podkładamy pod dolny wahacz solidną podpórkę i opuszczamy powoli samochód do momentu aż oprze się on całym ciężarem na podpórce . Koło po oparciu wahacza musi znajdować się nadal nad ziemią , tym sposobem ulega odprężeniu zwrotnica i można spróbować poruszać koło podważając je dżwignią (prętem ) w kierunkach : góra- dół i na boki czy nie wyczujemy luzu na sworzniu dolnym i górnym zwrotnicy
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych