Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Raz odpala i jeździ bez problemu , raz nie . .


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:32, 18.02.2011

Witam , mam honde accord 4 gen od pół roku , wszystko było cały czas w porządku , aż do pewnego momentu zgasiłem silnik był już rozgrzany i później już nie mogłem odpalić. . teraz mam tak iż samochód odpali po kilku próbach , ale jadąc nim wcisne pedał gazu za szybko , to automatycznie samochód traci obroty i gaśnie , sprawdzałem kable , świece , czy nic się nie odłączyło i po prostu nie wiem co mam zrobić , wszystko było wcześniej dobrze silniczek bardzo cichutki , równiutko chodził , teraz po paru próbach odpalenie też normalnie sie zachowuje , ale mocno pedał gazu się wciśnie i od razu pada . . i od nowa trzeba się męczyć żeby hania odpaliła :(( bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję ;)
  • 0

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:56, 18.02.2011

Zawory za mojej kadencji nie były regulowane. Zauważyłem taką rzecz iż po paru próbach odpalanie oczywiście bez skutku na świece w ogóle nie były mokre , ale pompke słychać jak chodzi . Po odpaleniu silnik chodzi idealnie tak jak pracował dotychczas , obroty są normalne , moment obrotowy także , nie muli się , po dodaniu gazu w deske poszła normalnie do odcięcia , znów za drugim razem już nie . . odpaliłem po paru próbach ponownie no i po dodaniu gazu w deske obroty zamiast w góre poszły w dół . jakby dosłownie jej paliwo odcięło . . szukałem jakichś przetarć na kablach od listwy wtryskowej ,ale nie są zniszczone.
  • 0

#3 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • SkÄ…d:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:28, 18.02.2011

może być pompka, mechanicy mogą sprawdzać jej wydajność więc do dzieła,
albo szukać używki
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:55, 19.02.2011

W przyszłym tyg prawdopodobnie we wtorek pojadę podłączyć ją pod komputerek , będe mógł wyeliminować wiele innych rzeczy dzięki temu , także zobaczymy co tam komputerek wykażę ;) napisze co i jak , kiedy już będe wiedział
  • 0

#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8892 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 09:16, 19.02.2011

A takie moje pytanie - kiedy był wymieniany filtr paliwa?

Co do podłączania pod kompa - poczytaj sobie o samodiagnostyce. Jesteś w stanie zrobić to samemu i odczytać kody.
Jak nie będziesz w stanie rozszyfrować to na pewno ktoś Ci pomoże.
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:37, 19.02.2011

filtr paliwa był wymieniany około dwóch miesięcy temu w połowie grudnia , nie wymagał wymiany lecz wymieniałem olej silnikowy + filtr , to od razu wymieniłem i filterek paliwa ponieważ nie wiedziałem kiedy był wcześniej wymieniany
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq