Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

BRC Sequent 24 jakie wtryski? BRC - MTM czy KEIHIN


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 michal_n

michal_n
  • Forumowicz
  • 62 postów
  • SkÄ…d:Å›lÄ…skie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:32, 18.02.2011

witam,
kupiłem accorda z zamontowaną i super działająca instalacją BRC Sequent 24. Auto zrobiło już na niej ponad 120 tyś km no i niestety wczoraj po wizycie w serwisie zdiagnozowano stan wtrysków jako "niedziałające"/"za chwilę padną" :)
Tak jak wspomniałem auto jeździło bardzo dobrze na gazie. Na chwilę obecną już nie jeździ...

Moje pytanie jest takie czy kupić nowe wtryski BRC MTM (pomarańczowe takie jak mam teraz) czy może zakupić wtryski KEIHIN pomarańczowe? Czy w ogóle ma sens bawić się w zmianę wtrysków skoro wszystko działało poprawnie? Jedyną ich wadą była głośna praca... Po wymianie na te co mam może obejdzie się bez regulacji a jeśli już to tylko 'lekka' korekcja, w przypadku KEIHENA niestety z tego co się orientowałem trzeba będzie zmienić cała mapę - a to się może wiązać z kłopotami co do regulacji instalacji. W ogóle czy te KEIHENY podejdą do tego sterownika bo jeden gazownik stwierdził, iż jest to okrojona wersja i mogą nie współpracować.

Kolejna sprawa tyczy się doboru mocy wtryskiwaczy. Z tego co znalazłem i brc mtm i keiheny pomarańczowe są do 27 kw na cylinder co w przypadku mojego silnika jest wartością graniczną (28,5 kw na cylinder). Czy warto zmienić wtryskiwacze pomarańczowe na żółte ? które są do 35 kw ? I czym to może skutkować?
  • 0

#2 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • SkÄ…d:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:49, 18.02.2011

Ja bym dał wtryskiwacze (tak samo jest z reduktorem) z zapasem, bo z czasem tracą swoją wydajność. Wymiana listwy na taką samą również wiąże się z ponownym ustawieniem mam - nowa a stara listwa ma inną charakterystykę pracy, np. ja wymieniając u siebie jeden wtrysk w MagicJet'ach również ustawiam od nowa mapy.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#3 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 09:59, 19.02.2011

Załóż żółte.
Co do ustawiania map - poproś gazownika o podłączenie map sensora benzyny na stałe pod instalację LPG. Daje to odczuwalną różnicę w pracy, mocy jak i spalaniu.
Jak podłączysz MAP-a benzyny nie będziesz miał problemów z późniejszymi regulacjami bo wystarczy Ci kabelek. Nie musisz podpinać zewnętrznego MAP-a
  • 0

#4 michal_n

michal_n
  • Forumowicz
  • 62 postów
  • SkÄ…d:Å›lÄ…skie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:27, 20.02.2011

reduktor ma jeszcze trochę zapasu więc spokojnie wymienię wtryski na żółte, ostatnio trochę pojeździłem na samej benzynie i stwierdzam, iż auto jednak trochę się muliło na gazie...

jeśli ktoś ma wiedzę odnośnie tego sterownika (BRC Sequent 24 - ponoć wersja 'okrojona') to czy wtryski keihin będą działać z nim?
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:45, 04.03.2011

Nie bedÄ… w tej instalacji tylko wtryskiwacze BRC
  • 0

#6 michal_n

michal_n
  • Forumowicz
  • 62 postów
  • SkÄ…d:Å›lÄ…skie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:17, 04.03.2011

dzięki, w sumie powinienem wcześniej napisać ale dopiero wczoraj ukończyłem kalibracje autka... założyłem oryginalne wtryski brc, po wgraniu nowej mapy itd autko znów hula jak wcześniej
dzięki wszystkim za pomoc
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq