XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
BRC Sequent 24 jakie wtryski? BRC - MTM czy KEIHIN
#1
Napisano 11:32, 18.02.2011
kupiłem accorda z zamontowaną i super działająca instalacją BRC Sequent 24. Auto zrobiło już na niej ponad 120 tyś km no i niestety wczoraj po wizycie w serwisie zdiagnozowano stan wtrysków jako "niedziałające"/"za chwilę padną"
Tak jak wspomniałem auto jeździło bardzo dobrze na gazie. Na chwilę obecną już nie jeździ...
Moje pytanie jest takie czy kupić nowe wtryski BRC MTM (pomarańczowe takie jak mam teraz) czy może zakupić wtryski KEIHIN pomarańczowe? Czy w ogóle ma sens bawić się w zmianę wtrysków skoro wszystko działało poprawnie? Jedyną ich wadą była głośna praca... Po wymianie na te co mam może obejdzie się bez regulacji a jeśli już to tylko 'lekka' korekcja, w przypadku KEIHENA niestety z tego co się orientowałem trzeba będzie zmienić cała mapę - a to się może wiązać z kłopotami co do regulacji instalacji. W ogóle czy te KEIHENY podejdą do tego sterownika bo jeden gazownik stwierdził, iż jest to okrojona wersja i mogą nie współpracować.
Kolejna sprawa tyczy się doboru mocy wtryskiwaczy. Z tego co znalazłem i brc mtm i keiheny pomarańczowe są do 27 kw na cylinder co w przypadku mojego silnika jest wartością graniczną (28,5 kw na cylinder). Czy warto zmienić wtryskiwacze pomarańczowe na żółte ? które są do 35 kw ? I czym to może skutkować?
#2
Napisano 11:49, 18.02.2011
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#3
Napisano 09:59, 19.02.2011
Co do ustawiania map - poproś gazownika o podłączenie map sensora benzyny na stałe pod instalację LPG. Daje to odczuwalną różnicę w pracy, mocy jak i spalaniu.
Jak podłączysz MAP-a benzyny nie będziesz miał problemów z późniejszymi regulacjami bo wystarczy Ci kabelek. Nie musisz podpinać zewnętrznego MAP-a
#4
Napisano 12:27, 20.02.2011
jeśli ktoś ma wiedzę odnośnie tego sterownika (BRC Sequent 24 - ponoć wersja 'okrojona') to czy wtryski keihin będą działać z nim?
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:45, 04.03.2011
#6
Napisano 18:17, 04.03.2011
dzięki wszystkim za pomoc
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych