Skocz do zawartości


RODO w HAKP

V

dwie końcówki do cd7

V

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:41, 16.02.2011

Cześć wam wszystkim jestem tu nowy od ponad miesiąca posiadam Honde Accord 2.2 ES CD7 coupe zastanawiałem się nad przerobieniem układu wydechowego chciałbym mieć tłumiki po obu stronach jak to przerobić i czy moc się zwiększy czy ktoś z was robił coś takiego?
  • 0

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:56, 16.02.2011

Czytaj, stary, czytaj...

W tym dziale znajdziesz wszystko, co Cię interesuje. Ale - musisz czytać :idea:
  • 0

#3 aghar

aghar
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:stetin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:58, 23.02.2011

ja właśnie w swojej cg8 chcę zrobić dokładnie tak samo - ale porządnie na dwóch tłumikach. Pisałem do kilku firm/ sprzedawców i producentów/ i rozbieżności kwotowe sa ogromne. Na samym wstępie odrzuciłem wszelką chińszczyznę wm, jacky i tym podobne. Możecie coś polecić?
  • 0

#4 Beef

Beef
  • Forumowicz
  • 724 postów
  • Skąd:BIA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Turas
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:00, 24.02.2011

aghar są chyba na forum ludziska którzy od ATR-a pakowali wydechy ;-)
  • 0

 


#5 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:54, 24.02.2011

aghar, robimy teraz jakieś zamówienie na podwójny wydech z ULTER'a - przewertuj dział Tuning.....

Montaż wydechu z ATR to pikuś - ale chcesz montować u siebie taki stary wydech? :-/
  • 0

#6 aghar

aghar
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:stetin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:00, 25.02.2011

wydech z atr to chyba trochę nie bardzo skoro ja mam 1,8 - będzie dupa : auto i tak nie jest demonem szybkości a jak jeszcze dostanie wydech od innej mocy / pojemności (w skrócie za duży) to jeszcze bardziej osłabnie.

co do ultera - to ma być szyte pod silnik/ kaste czy tylko pod kaste? I jaka cena?
  • 0

#7 Beef

Beef
  • Forumowicz
  • 724 postów
  • Skąd:BIA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Turas
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 17:50, 25.02.2011

wydech z atr to chyba trochę nie bardzo skoro ja mam 1,8 - będzie dupa

Montaż wydechu z ATR to pikuś

auto i tak nie jest demonem szybkości a jak jeszcze dostanie wydech od innej mocy / pojemności (w skrócie za duży) to jeszcze bardziej osłabnie


A wyjaśnij mi dlaczego? Bo wydawało mi się całe życie że luźniejszy układ wydechowy jest lepszy
  • 0

 


#8 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 18:48, 25.02.2011

aghar, jak jeszcze miałem 1.8, to zamontowałem wydech policzony pod 2.0 zrobiony z kwasówki. Wydech miał (i w zasadzie ma, bo jeszcze na nim jeżdżę) ok 2.25" i jak go zamontowałem do 1.8 to auto się naprawdę odetkało. Ja nie mówię, że montaż 2,5-3" wydechu do 1.8 to dobry pomysł, bo to lipa jest ;-) i tu rzeczywiście można bardziej napsuć niż poprawić....ale 2-2.25" daje efekty. Poza tym - wydech z ATR'a poza tym, że ma dwie puchy - nie wiele różni się od zwykłego....rurki są tak samo cienkie....aż w szoku byłem jak to zobaczyłem na żywo. Dlatego mimo tego, że mam H22, wciąż mam jeszcze ten wydech z kwasówki liczony pod 2.0 ;-) niebawem pewnie będę go sprzedawał, bo do siebie chcę zamontować coś innego....
  • 0

#9 aghar

aghar
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:stetin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:12, 25.02.2011

a puszki są po tą moc czy wyższą bo wiesz naczytałem się troche o rezonansach itp
  • 0

#10 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:50, 25.02.2011

aghar, mój obecny wydech był cały liczony pod 2.0, ale świetnie się spisywał również z 1.8.....a obecnie nieźle sobie radzi z 2.2 ;-) ale fakt - chcę go zmienić na dwie puchy i dać troszkę bardziej odetchnąć mojej H-serii. Nie było wcześniej żadnych rezonansów - wszystko działało jak należy.
  • 0

#11 aghar

aghar
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:stetin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:40, 28.02.2011

a co sądzicie o Proex - widziałem na forum civica dość przekonywujący materiał. Macie z tymi wydechami jakieś doświadczenia? Bo cenowo to ulter jest baaaardzo drogi i w tym samym sianie jeszcze może bym dolot zrobił
  • 0

#12 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 17:01, 28.02.2011

aghar, jak Ty chcesz w cenie Ultera zmieścić się z wydechem i dolotem - to się nie spodziewaj niczego poza decybelami...
  • 0

#13 aghar

aghar
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:stetin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:58, 05.03.2011

może i tak ale coś musi byc na rzeczy bo tarfiłem w sieci na takie filmiki
oraz a tutaj w środku http://www.youtube.com/watch?v=WmN1qthnQ2U

napisałem do proex zobaczę co napiszą[/youtube]
  • 0

#14 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 00:21, 07.03.2011

ale nadal nie rozumiem co chcesz osiągnąć.... Scion ma pełen przelot, Audi ma V8 pod maską zapewne....sam wydech końcowy PROEX'a nic Ci nie da poza lepszym dźwiękiem ;-)
  • 0

#15 aghar

aghar
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:stetin
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:05, 07.03.2011

chcę osiągnąć poprawę działania silnika przy normalnym dźwięku lekko zbasowionym

uzyskałem odpowiedź z proex że jest to możliwe i za tłumik końcowy z podwójną okrągłą końcówką na gabarytach seria na pełnym przelocie + tłumik środkowy tez pełen przelot cena dla klubów 400zł ; natomiast dwa tłumiki na tył (prawo / lewo) z końcówkami pojedyńczymi okrągłymi 90mm przelotowe + środkowy przelot 550zł widełki gratis. Jedyny minus tak jak sa w stanie zagwarantować dźwięk to wszystkie tłumiki są bez rur i haków. Z jednej strony dobrze bo można sobie wystawanie końcówek względem zderzaka ustawić wg siebie a z drugiej pytanie ile taki montaż ale skoro wszystko ma gabaryty seria to nie powinno być drogie. Co myślicie?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq