Skocz do zawartości


RODO w HAKP

all_gen

Jaka farba do zaciskow?

all_gen

Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
299 odpowiedzi w tym temacie

#31 bartoszwrc

bartoszwrc
  • Forumowicz
  • 593 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:29, 04.05.2010

w zwiazku z brakiem odpowiedzi postanowilem, ze uzyje efektu mlotkowego. Dzieki :-P

:shock:...jak dla mnie fura No.1 na UK

To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/

www.typeaccord.co.uk


#32 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:29, 04.05.2010

A czy ma jakies znaczenie czy farba z efektem mlotkowym czy tez zwykla? No i jak to jest z tym czyszczeniem, bo to farba na rdze przeciez? Ogladalem puszki z Hammeritem i nie znalazlem zadnych informacji na temat odpornosci na wysokie temperatury, jak wiec to wyglada?

a jaka tam jest wysoka temperatura? Hammer wytrzymuje po wyschnięciu trochę ponad 100 stopni. Ja mam w aucie już ładnych kilka lat i tylko podeszło trochę korozją. Warunek musi się w pełni utwardzić- czyli najlepiej na 24h odstawić auto.

A czy ma jakies znaczenie czy farba z efektem mlotkowym czy tez zwykla?

Nie ma znaczenia, ale chyba zwykła wygląda ładniej? Od niedawna dostępne są także kolory półmatowe.

czy jesli zdecyduje sie na hemmerite i malowanie pedzlem, to nie musze zdejmowac zaciskow, a wystarczy ze zdejme kolo? wczesniej oczywiscie druciak i trzeba pozbyc sie rdzy i nalotu, tak?

odtłuścić by się jeszcze przydało np. benzyną ekstrakcyjną.

#33 bartoszwrc

bartoszwrc
  • Forumowicz
  • 593 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:38, 04.05.2010

A czy ma jakies znaczenie czy farba z efektem mlotkowym czy tez zwykla? No i jak to jest z tym czyszczeniem, bo to farba na rdze przeciez? Ogladalem puszki z Hammeritem i nie znalazlem zadnych informacji na temat odpornosci na wysokie temperatury, jak wiec to wyglada?

a jaka tam jest wysoka temperatura? Hammer wytrzymuje po wyschnięciu trochę ponad 100 stopni. Ja mam w aucie już ładnych kilka lat i tylko podeszło trochę korozją. Warunek musi się w pełni utwardzić- czyli najlepiej na 24h odstawić auto.

A czy ma jakies znaczenie czy farba z efektem mlotkowym czy tez zwykla?

Nie ma znaczenia, ale chyba zwykła wygląda ładniej? Od niedawna dostępne są także kolory półmatowe.

I wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo! Dziekuje pieknie tomi!

:shock:...jak dla mnie fura No.1 na UK

To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/

www.typeaccord.co.uk


#34 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:00, 04.05.2010

tomi, dobrze doradzi :ok Sam kupiłem od niego farbę i benzynkę i jest git ;-)

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#35 bartoszwrc

bartoszwrc
  • Forumowicz
  • 593 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:11, 04.05.2010

Do mnie wysylac sie raczej nie oplaca, ale porada rzeczywiscie git, chociaz ton troche nerwisty ;-)

:shock:...jak dla mnie fura No.1 na UK

To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/

www.typeaccord.co.uk


#36 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
Reputacja: 43
Super

Napisano 22:19, 04.05.2010

srebrzanka wysokotemperaturowa załatwia sprawę

#37 bartoszwrc

bartoszwrc
  • Forumowicz
  • 593 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:22, 04.05.2010

Podziekowal! Planuje pomalowac w grafit, wiec srebrznke musialbym domieszac do czarnej, tak wiec sprobuje poszukac Hammerite'a!

:shock:...jak dla mnie fura No.1 na UK

To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/

www.typeaccord.co.uk


#38 MAK

MAK
  • Forumowicz
  • 272 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:10, 05.05.2010

Ja mam wlasnie czrnym polmatem i wyglada moim zdaniem gicior :ok
>>> Accord by MAK <<<

Przerabiam S na type ES-R :mrgreen:

#39 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:29, 05.05.2010

Podziekowal! Planuje pomalowac w grafit, wiec srebrznke musialbym domieszac do czarnej, tak wiec sprobuje poszukac Hammerite'a!

Hammerite chyba dopiero co wprowadził grafitowy kolor, więc może być ciężko. Szczerze powiedziawszy jeśli malujesz na grafit to na Twoim miejscu jednak skłoniłbym się ku srebrzance i czarnej wysokotemperaturowej. Sam tak robiłem :-) Dlaczego? Srebrzanka i czarna dały efekt półmatowy co wygląda na prawdę jak dla mnie super!! Farba pełne utwardzenie ma już po 4h, kilka warstw można nałożyć w odstępach kilkunastu minut. Resztą czarnej możesz opędzlować brzegi tarcz, okolice pierścienia centrującego, tą metalową osłonkę tarczy.
Kwotowo wyjdzie porównywalne bo 0,25l Hammera to koszt koło 18zł jak dobrze pamiętam a koszt 2-óch puszek srebrzanki koło 22.
Hammer też będzie się git trzymał (nawet nie wiem czy nie lepiej bo jest na rdzę)tylko musi mieć więcej czasu na utwardzenie i malowanie zajmuje dłużej.

#40 bartoszwrc

bartoszwrc
  • Forumowicz
  • 593 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:30, 05.05.2010

Jeszcze raz dzieki za odpowiedzi, jak tylko znajde wolne 24h to Hammerite w lape i do dziela :mrgreen:

:shock:...jak dla mnie fura No.1 na UK

To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/

www.typeaccord.co.uk


#41 Enriqe

Enriqe
  • Forumowicz
  • 187 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:14, 06.06.2010

Jako, że w poniedziałek będę miał wymieniane tylne heble, chciałbym przy okazji pomalować zaciski i osłonę tarcz. Wszystko będzie rozebrane, więc jest okazja, aby ładnie pomalować te elementy. Czy farba Motip do zacisków będzie do tego dobra? Na jaki kolor najlepiej pomalować według Was? :-P Mój Accord VI jest srebrny i fele też ma srebrne. Na srebrny więc chyba odpada bo się wszytko zleje. Myślałem nad czarnym lub czerwonym. Nie wiem tylko czy ten czerwony będzie pasować. Nie chce wiejskiego tuningu zrobić :mrgreen: Felgi w niedalekiej przyszłości też będą zmieniane, więc piszcie Wasze pomysły na kolor felg i zacisków do srebrnego Acco VI. Nie wiem czy czarne fele by pasowały, więc najlepiej chyba będzie brać pod uwagę felgi srebrnopodobne i do nich dobrać kolor zacisków. Chciałbym, żeby wyglądał jeszcze lepiej. Myślę nad obniżeniem zawieszenia, ale to nie ten temat. Na razie interesuje mnie ten mały modzik, czyli kolor zacisków.

#42 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
Reputacja: 22
Super

Napisano 09:01, 06.06.2010

Co do koloru to Motip nie ma za dużej palety, ale jest do tego właśnie przeznaczony. Poczytaj wyżej - chłopaki hammeritem malują i też jeszcze nikt nie narzekał. Nie wiem jak pędzlem ale mnie sprayem wyszło "gładziutko".

#43 MAK

MAK
  • Forumowicz
  • 272 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:59, 06.06.2010

Ja mam wlasnie hammeritem pomalowane.
W Accordzie na czarny polmat a w del solu na zolty polmat. Oba kolory trzymaja sie suuuper :-)
Co do Twojego pytania o kolor to ja bym pomalowal na czarny polmat tym bardziej jesli auto z zewnatrz jest seryjne ;-)
>>> Accord by MAK <<<

Przerabiam S na type ES-R :mrgreen:

#44 maliniak292

maliniak292
  • Forumowicz
  • 56 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:54, 21.06.2010

Siemka Chłopaki , a jaki polecacie kolor zacisków hamulcowych do mojej hani ,zastanawiam sie albo w kolorze nadwozia zamówiona w sprayu ,albo w kolorze srebrnym ? podpowiadajcie :lol:

Prawdziwy mężczyzna nie je miodu , prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły !

Maliniak292


#45 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:58, 21.06.2010

Czarny.

Do zobaczenia na trasie.





IPB Skin By Virteq