XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 21:29, 04.05.2010
...jak dla mnie fura No.1 na UK
To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/
www.typeaccord.co.uk
#32
Napisano 21:29, 04.05.2010
a jaka tam jest wysoka temperatura? Hammer wytrzymuje po wyschnięciu trochę ponad 100 stopni. Ja mam w aucie już ładnych kilka lat i tylko podeszło trochę korozją. Warunek musi się w pełni utwardzić- czyli najlepiej na 24h odstawić auto.A czy ma jakies znaczenie czy farba z efektem mlotkowym czy tez zwykla? No i jak to jest z tym czyszczeniem, bo to farba na rdze przeciez? Ogladalem puszki z Hammeritem i nie znalazlem zadnych informacji na temat odpornosci na wysokie temperatury, jak wiec to wyglada?
Nie ma znaczenia, ale chyba zwykła wygląda ładniej? Od niedawna dostępne są także kolory półmatowe.A czy ma jakies znaczenie czy farba z efektem mlotkowym czy tez zwykla?
odtłuścić by się jeszcze przydało np. benzyną ekstrakcyjną.czy jesli zdecyduje sie na hemmerite i malowanie pedzlem, to nie musze zdejmowac zaciskow, a wystarczy ze zdejme kolo? wczesniej oczywiscie druciak i trzeba pozbyc sie rdzy i nalotu, tak?
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#33
Napisano 21:38, 04.05.2010
I wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo! Dziekuje pieknie tomi!a jaka tam jest wysoka temperatura? Hammer wytrzymuje po wyschnięciu trochę ponad 100 stopni. Ja mam w aucie już ładnych kilka lat i tylko podeszło trochę korozją. Warunek musi się w pełni utwardzić- czyli najlepiej na 24h odstawić auto.A czy ma jakies znaczenie czy farba z efektem mlotkowym czy tez zwykla? No i jak to jest z tym czyszczeniem, bo to farba na rdze przeciez? Ogladalem puszki z Hammeritem i nie znalazlem zadnych informacji na temat odpornosci na wysokie temperatury, jak wiec to wyglada?
Nie ma znaczenia, ale chyba zwykła wygląda ładniej? Od niedawna dostępne są także kolory półmatowe.A czy ma jakies znaczenie czy farba z efektem mlotkowym czy tez zwykla?
...jak dla mnie fura No.1 na UK
To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/
www.typeaccord.co.uk
#34
Napisano 22:00, 04.05.2010
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#35
Napisano 22:11, 04.05.2010
...jak dla mnie fura No.1 na UK
To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/
www.typeaccord.co.uk
#36
Napisano 22:19, 04.05.2010
#37
Napisano 22:22, 04.05.2010
...jak dla mnie fura No.1 na UK
To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/
www.typeaccord.co.uk
#38
Napisano 07:10, 05.05.2010
#39
Napisano 07:29, 05.05.2010
Hammerite chyba dopiero co wprowadził grafitowy kolor, więc może być ciężko. Szczerze powiedziawszy jeśli malujesz na grafit to na Twoim miejscu jednak skłoniłbym się ku srebrzance i czarnej wysokotemperaturowej. Sam tak robiłem Dlaczego? Srebrzanka i czarna dały efekt półmatowy co wygląda na prawdę jak dla mnie super!! Farba pełne utwardzenie ma już po 4h, kilka warstw można nałożyć w odstępach kilkunastu minut. Resztą czarnej możesz opędzlować brzegi tarcz, okolice pierścienia centrującego, tą metalową osłonkę tarczy.Podziekowal! Planuje pomalowac w grafit, wiec srebrznke musialbym domieszac do czarnej, tak wiec sprobuje poszukac Hammerite'a!
Kwotowo wyjdzie porównywalne bo 0,25l Hammera to koszt koło 18zł jak dobrze pamiętam a koszt 2-óch puszek srebrzanki koło 22.
Hammer też będzie się git trzymał (nawet nie wiem czy nie lepiej bo jest na rdzę)tylko musi mieć więcej czasu na utwardzenie i malowanie zajmuje dłużej.
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#40
Napisano 16:30, 05.05.2010
...jak dla mnie fura No.1 na UK
To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/
www.typeaccord.co.uk
#41
Napisano 01:14, 06.06.2010
#42
Napisano 09:01, 06.06.2010
#43
Napisano 10:59, 06.06.2010
W Accordzie na czarny polmat a w del solu na zolty polmat. Oba kolory trzymaja sie suuuper
Co do Twojego pytania o kolor to ja bym pomalowal na czarny polmat tym bardziej jesli auto z zewnatrz jest seryjne
#44
Napisano 19:54, 21.06.2010
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu , prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły !
Maliniak292
#45
Napisano 19:58, 21.06.2010
Do zobaczenia na trasie.