Skocz do zawartości


RODO w HAKP

drgania przy ruszaniu z malych obrotow


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:49, 14.02.2011

Witam Wszystkich .

Mam nastepujacy problem , kupilem Hanie w pazdzierniku zeszlego roku i od razu sie zabujalem w tym samochodziku, ale nie w tym rzecz , od samego poczatku mam drgania przy ruszaniu z malych obrotow ,ponizej 2000 drga jak glupia , ale jak przekroczy 2000 i wiecej jest wszystko pieknie .Pojechalem do jednego mechanika , powiedzial sprzeglo wiec wymienilem , dalej to samo . Nedawno bylem w serwisie Hondy , wyszedl jakis mlodzieniaszek przejechal sie moze z 3 minutki wysiadl i powiedzial ze to sprzeglo :) wiec powiedzialem ze sprzeglo jest wymienione , wiec zaczal mowic ze to kolo zamachowe.Zaraz potem przyszedl jakis starszy mechanior , przejechalismy sie i powiedzial ze to poduszki pod silnikiem , wiec je wyemienilem , jest troche lepiej ale dalej czuje szarpania w samochodzie . CZY KTOS WIE CO DOLEGA MOJEJ HANECZCE , PROSZE WAS O POMOC BO JUZ NIE WIEM CO ROBIC , A NIE DYSPONUJE MILIONAMI ZEBY WYMIENIAC WSZYSTKO TO CO POWIE MECHANIK.
PISZCIE WSZEDZIE NA GG LUB NA MAILA .PROSZE PROSZE PROSZE

Regulamin forum
2 Pisownia
2.1 Nie piszemy całych postów dużymi literami (capsami) oraz całych wyrazów i zdań w temacie wątku.
Popraw proszę

  • 0

#2 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 10:04, 14.02.2011

Przeguby wewnętrzne powodują takie drgania i wibracje
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:11, 14.02.2011

Przeguby wewnętrzne powodują takie drgania i wibracje


czy orientuje sie moze kolega jaki koszt jest zakupienia takiego czegos ?? no i czy wymiana jest droga ??
  • 0

#4 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:38, 14.02.2011

zalezy jakie masz acco bo moc masz podaną jak dla VIgen natomiast rocznik jak dla VIIgen..... VIgen ciezko dostać, a nawet powiem ze zostaje tylko regeneracja bo wewnetrznego nie kupisz
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#5 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 12:44, 14.02.2011

Przegub wewnętrzny jest do kupienia tylko w ASO. Nie wiem ile do twojej Hani będzie kosztować. Przykładowo do mojej VII sam przegub 1183zł. Sprawdź na iParts.pl może dostaniesz całą półoś do swojej wersji.
  • 0

#6 Halski1982

Halski1982
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:30, 14.02.2011

Panowie i Panie,
Powoli, u mnie był podobny problem. Drgania przy wciskaniu gazu (przyspieszaniu) a potem zanikały. W ASO, tu na forum itp wszyscy mówili: przegub wewnętrzny.

Hmm myslę sobie przewalone ze względu na cenę.

W zeszłym tygodniu wymieiałem kilka rzeczy w zawieszeniu: swożnie wachacza dół przód, łączniki stabilizatorów 4 szt. oraz gumy stabilizatora tył. Sam w to nie wierzyłem ale drgania znikneły. Auto sztywniejsze, lepiej trzyma drogi..więc może najpierw te pierdoły powymieniać. Ja bym zaczał od łączników i gum.
  • 0

#7 xxxmariusxxx

xxxmariusxxx
  • Forumowicz
  • 558 postów
  • Skąd:Otwock
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:08, 14.02.2011

A zawory kolego regulowales? Tez moze byc przyczyna drgan,a le chyba nie takich jak Ty opisujesz ;-)
  • 0

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 06:14, 11.05.2011

A ja mam coś podobnego....jak ruszam to mi wibruje silnik (tak mi się wydaje) i czuje drgania w kierownicy :-/
W piątek jadę do magika może coś mi pomoże....jak pomoże to napiszę co to było? :roll:
  • 0

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:12, 11.05.2011

Witam

Dziekuje za zainteresowanie, bede bardzo wdzieczny za kazde informacje .

Pozdrawiam
Tomek
  • 0

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:46, 13.05.2011

Witam, byłem dziś w specjalistycznym warsztacie hondy, pan który się przejechał moim autem stwierdził na 85% że mam do naprawy środkowy przegub. Gdy wracałem do domu coś mnie tknęło że dosłownie 300 m od mojego domu jest firma co naprawia tylko przeguby i półośki....jak wjechałem przed warsztat i wysiadłem to nawet nie zdążyłem się spytać magika o godzinę a ten mi rzucił pytanie: uszkodzony przegub środkowy? powiedział że w accordach po 140 tys. to częsty przypadek. Tak więc mam temat z bańki, a teraz pytanie do Was - czy 650 zł za naprawę to dużo? :-)
  • 0

#11 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 16:54, 13.05.2011

650zł nie jest to dużo za regenerację półośki. U siebie regenerację płaciłem tylko za dwie w sumie długa 450zł + 150zł =600zł
Nowa oś tylko w ASO 5000zł
  • 0

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:25, 19.05.2011

Witajcie, dziś mi naprawili ten przegub wewnętrzny :mrgreen: Trwało to aż 1h !!! Byłem w szoku. No, ale ten warsztat robi tylko przeguby i półośki więc mają wszystko co potrzebne. Zapłaciłem 650 zł. Ale warto było....teraz autko wręcz płynie :-D Momentami przy przyspieszaniu brakuje mi szarpania ale mam na dzieję że o nim szybko zapomnę :-P

To link z namiarem na ten warsztat:
http://www.pkt.pl/s/...to-przegub.html
  • 0

#13 zbyty1

zbyty1
  • Forumowicz
  • 134 postów
  • Skąd:Mazowieckie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:51, 20.05.2011

Za godzinę pracy 600 zł ? Jakie miałeś konkretnie objawy ?
  • 0

#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:00, 20.05.2011

Za godzinę pracy 600 zł ? Jakie miałeś konkretnie objawy ?


Przeczytaj od początku wątku to będziesz wiedział. Widocznie nie dopadło Cię jeszcze to co dopada Accordy po 150 tys. przebiegu :-P
  • 0

#15 Lorf

Lorf
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:ja go znam
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exec +-+-+
  • KM:chcialbym wiecej
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:BRA-tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:46, 21.05.2011

jak dla mnie i mojej wiedzy troche poplynales..... w toruniu firma robi po 300-400 zł za regeneracje, no ale policzyc jeszcze przesylke itp. pewnie byloby to samo.ale sam fakt DROGO dla porownania ja zaplacilem za OEM poloske w ASO HONDY jakies 1300zł, z dwoma przegubami i polos.
  • 0

wahaczoszuracz accord CW 3

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq