XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
podskakujace kola przy ruszaniu
#31
Napisano 09:45, 13.02.2011
U mnie na letnich tez tak skacze (opony sa już trochę wyząbkowane) , a na zimówkach nie mam tego problemu.
Albo poprostu taki model opon i tyle.
#32
Napisano 09:45, 13.02.2011
[ Dodano: 2011-02-13, 09:46 ]
Daniel_wafel, moje opony sa calkiem nowe, a ze wzgledu na rodzaj bieznika raczej nie zabkuja.
#33
Napisano 09:52, 13.02.2011
- skoro zawias masz ok, to znaczy że opona ma za twardą mieszankę i kiepsko łapie nawierzchnię, a że jest twarda to nie piszczy.
Założyłeś letnie kółko co nie? To prowadzi do konkluzji - twarda guma, a do tego jeszcze nie rozgrzana na drodze.
Temp powietrza zimowa więc to dodatkowo potęguję sztywność letniej gumy.
Trochę mniej gazu i będzie ok
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#34
Napisano 10:02, 13.02.2011
ja umiem normalnie ruszac bez podskakuwania, chodzi mi raczej o sytuacje gdy sie z kims scigam i chce go wyprzedzic a wtedy bez zakrecenia kolami to raczej nie ma sensu sie scigac, nawet najlepsze systemy asr w polaczeniu z automatem nieco zamieli przy ruszaniu, chyba ze mowa o hondzie bo tutaj to jedyny efekt jaki dostaniemy to prawie calkowite zatrzymanie samochodu
#35
Napisano 10:50, 13.02.2011
#36
Napisano 11:26, 13.02.2011
(dlatego ciągle piszę o wypośrodkowaniu gaz/sprzęgło)
dlatego np w CTR moment jest rozwijany spokojniej i większość jest na wyższych obrotach, żebyś nie rwał przyczepności
bo to nie JDM
a takie jakieś TSI ma tego momentu sporo więcej, ale i tak musisz uważać z gazem na starcie bo łatwiej zerwać i czas do 100 wychodzi podobnie
poza tym
mozliwe ze byly nie rozgrzane albo cos w tym stylu?
gdy ja reka dotknalem to byla ciepla nawet bardzo
to ustal w końcu jak było, bo tak bijemy pianę
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#37
Napisano 12:04, 13.02.2011
#38
Napisano 12:08, 13.02.2011
a do tego straci na prestiżu, więc po co zamieniać siekierkę na kijek
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#39
Napisano 12:10, 13.02.2011
#40
Napisano 12:42, 13.02.2011
zawias mam ustawiony na twardosc -8 zarowno z przodu jak i z tylu wiec twardosc identyczna, nawet wysokosc ta sama, tzn tyl jest moze z 5mm wyzej a to nawet lepiej bo bardziej dociaza przod...
#41
Napisano 14:32, 13.02.2011
jezdze i przynajmniej nie wpadam w zadna dziure, na nastepna zime kupuje zimowki 225 bo na 195 kazda dziura byla moja nawet ta najmnijesza.
U mnie przez ostatnie dwa tygodnie też walczę z trakcją, głownie rano.
Byłem nawet na stacji zbadać amorki z przodu i mają sprawność po 75% i ładną amplitudę :-/
Niby nie ma śniegu ale rano droga się świeci i chyba po prostu zimówki nie chcą się tego trzymać.
Żeby było lepiej to też założyłem zimówki 195 (na salonowe 15-ki) bo szkoda mi było pogiąć na dziurach "szprychowe" 17-tki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych