XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Dbajcie o hamulce z tyłu tak samo jak i z przodu...
#1
Napisano 01:30, 06.11.2010
dziś wymieniałem wszystkie tarcze i klocki. I powiem, że przód jako tako... ale z tyłu była maskara!
klocki się skończyły z tyłu, to se myślę wymieniam wszystko... no i problem, bo jak przyszło co do czego i za tył się wziąłem
to jeden wielki koszmar... śruby od zacisków montowanych do zawiasu były tak zapieczone, że trzeba było używać palnika. Mało tego, zaciski z tyłu mam do wymiany, więc teraz pośmigam tydzień na tych zapieczonych, a za tydzień kupię regenerowane i musze wymiane zrobić. klocki / tarcze nowe i auto samo sie zatrzymuje, bo zaciski z tyłu się zapiekły.
a teraz mam na mysli temat odnośnie tunowania ECU poprzez złącze diagnostyczne wiec ide zadac pytanie w innym dziale....
pozdrawiam
#2
Napisano 12:31, 06.11.2010
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#4
Napisano 18:34, 06.11.2010
ogolnie tyl mniej pracuje jak przod a i mniej ruchu mniej sie zużywa rzadziej zagladamy i wkoncu zonk sie robi jak trzeba wkoncu wymienic klocki i tarcze
Racja, tym bardziej jeśli ktoś nie za bardzo "szaleje" i oszczędza hamulce
#5
Napisano 18:49, 06.11.2010
#6
Napisano 19:01, 06.11.2010
#7
Napisano 19:05, 06.11.2010
Zima na noc nie zostawiamy zaciagnietego na parkingu, bo moze juz tak zostac do wiosny jak przymrozi
Tak, w polonezach, dużych fiatach,i skodach favorit.
Sprawny ręczny to działający ręczny bez względu na pore roku. JA zostawiam zaciągnięty zawsze, tamtej zimy przy -25st działał tak jak latem.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#8
Napisano 19:18, 06.11.2010
Zima na noc nie zostawiamy zaciagnietego na parkingu, bo moze juz tak zostac do wiosny jak przymrozi
Tak, w polonezach, dużych fiatach,i skodach favorit.
Sprawny ręczny to działający ręczny bez względu na pore roku. JA zostawiam zaciągnięty zawsze, tamtej zimy przy -25st działał tak jak latem.
Przekonasz sie dopiero, jak nie ruszysz pewnego ranka spod domu. Do tego momentu mozesz jedynie przypuszczac. Ja wczesniej tez zaciagalem reczny na noc zima i nic sie nie dzialo, ale wole nie ryzykowac.
Poza tym nie widze duzej roznicy w budowie recznego Poloneza i Accorda, zarowno pierwszy jak i drugi ma mechanizm oparty na lince, ktora moze sobie przymarznac, no ale zapomnialem, w koncu to Honda...
#9
Napisano 19:24, 06.11.2010
Jest jedno miejsce którym może się dostać, syf, brud i woda do linki u nas, ale tylko wtedy jeśli zostanie uszkodzona osłona, jeśli osłony są całe to nie ma takiej możliwości, dlatego lepiej kontrolowac ten element niż nie zaciągać ręcznego
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#10
Napisano 19:24, 06.11.2010
Do zobaczenia na trasie.
#11
Napisano 20:05, 06.11.2010
Zima na noc nie zostawiamy zaciagnietego na parkingu, bo moze juz tak zostac do wiosny jak przymrozi. Na skrzyzowaniach podczas postoju owszem trzeba uzywac recznego od czasu do czasu, cyt.: "nieuzywany narzad zanika".
Tak jak Seth od zawsze zaciągam ręczny na postoju, zima nie zima, roztopy i nagłe przymrozki i nigdy nie zdarzyło mi się mieć sytuacji że ręczny nie puścił
#12
Napisano 20:07, 06.11.2010
Nie wiem czy widziuałeś linke hamulcowa w polonezie i hondzie, oraz budowe ręcznego, wynika z twoich słów, że raczej nie
Jest jedno miejsce którym może się dostać, syf, brud i woda do linki u nas, ale tylko wtedy jeśli zostanie uszkodzona osłona, jeśli osłony są całe to nie ma takiej możliwości, dlatego lepiej kontrolowac ten element niż nie zaciągać ręcznego
Ja nie widzialem i nie wiem jaka jest dokladna budowa, ale juz dwoch mechanikow specjalizujacych sie w Hondach mi to mowilo jak sie pytalem, wiec wole dmuchac na zimne.
Zahaczylismy swoja droga o zupelnie inny temat, a mianowicie czy zaciagac reczny na parkingu, czy nie. Tu zdania sa podzielone.
#13
Napisano 20:10, 06.11.2010
Tu zdania sa podzielone.
zgadza się, ja całe życie od małego byłem uczony aby nie zaciągać, jednak zmieniłem zdanie
btw. mi kiedyś w skodzie 120 zamarzł hamulec ale przedni Jeździłem dużo, byłmega śnieg, postawiłem go w zaspie, rozgrzana tarcza stopiła troche śniegu i potem zamarzło
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#14
Napisano 20:42, 06.11.2010
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#15
Napisano 20:49, 06.11.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych