Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Grzałki sond lambda grzeją cały czas?

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 szymek152

szymek152
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:49, 10.05.2024

Siema mam pytanie bo mam problem z hondą zwiększone spalanie, problem z utrzymaniem obrotów itd.

I zainteresowało mnie, że grzałki sond lambda są włączone cały czas w hdsie.

Silnik był rozgrzany do ok. 98 stopni i przejechałem się też z laptopem i podczas jazdy też pokazuje na zielono, że są włączone.

 

Czy hds po prostu tak pokazuje cały czas na zielono czy to u mnie faktycznie jest jakieś przebicie na grzałkach? 

 

J0jDH8U.jpeg


  • 0

#2 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1296 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:34, 10.05.2024

Jakie podciśnienie na zimnym silniku i na rozgrzanym?
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#3 szymek152

szymek152
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:45, 10.05.2024

Jakie podciśnienie na zimnym silniku i na rozgrzanym?

Nie sprawdzałem, po niedzieli podłączę wakumetr i zobaczę.

 

Ogólnie też jak widać na załączonym obrazku bawiłem się TPS'em, był fabrycznie na 0.45 i sprawdzałem na 0.50 i teraz jest na 0.35. Czemu? Bo po zresetowaniu ECU silnik pracuje idealnie przez jakiś czas, ustawiam mu obroty jałowe procedurą z manuala itd. i potem wyjeżdżam i silnik chodzi wzorowo przez jakieś 10km. Tak jakby ECU przyjmowało jakieś nieprawidłowe dane i się przestawiało. I zastanawia mnie może przez to, że te grzałki ciągle grzeją i ECU dostaje jakieś kiepskie dane z sond lambda i dlatego tak się to zachowuje.


  • 0

#4 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1296 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 13:14, 11.05.2024

Sprawdź czy komp nie jest zasiedziały we wnętrzu
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#5 szymek152

szymek152
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:51, 11.05.2024

Sprawdź czy komp nie jest zasiedziały we wnętrzu

Komp był sprawdzany i jest czysty jak łza, 0 oznak zalania (pewnie masz na myśli po odgrzybianiu).

Takie podstawowe rzeczy były już robione/sprawdzane czyli zawory, przepustnica, szczelność, świece, katalizator, różne czujniki itd.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq