XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Dziwne zachowania samochodu przez pierrwsze 3-5 km jazdy !!
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:45, 09.12.2008
Ten sam efekt był na kołach letnich i tak samo a może nawet jeszcze gorzej jest na zimowcyh....hmmmm Panowie w czym jest problem?
Ogólnie mam jeszcze problem bo przy przekroczeniu prędkości około 100-120 km/h kierownica zaczyna drżec ale co dziwne nie zawsze wykluczam już wywarzenie kół ponieważ jeżdze do specjalistycznego warsztatu gdzie całośc trwa około godziny,zostają przeprowadzane testy drogowe każdego z kół,poprostu wszystko jest robione bardzo solidnie i do tego pracuje tam mój kolega który się w moim przypadku mocno przykłada do roboty i ręczy że koła są idealne. W czym może tkwic problem? Dziękuję za pomoc
#2
Napisano 16:51, 09.12.2008
#3
Napisano 18:17, 09.12.2008
W instrukcji jest napisane (co prawda 6gen.):
"Ciśnienie sprawdzać, gdy opony są zimne. Oznacza to, że samochód winien być zaparkowany przynajmniej przez 3 godziny. Jeśli samochód był używany przed pomiarem ciśnienia w oponach, opony można nadal uważać za "zimne", o ile przebieg samochodu wynosił mniej niż 1,6km.
Pomiar ciśnienia w oponach po przebiegu kilkunastu kilometrów daje odczyt 0 0,3-0,4 atm wyższy w porównaniu z pomiarem na "zimno". Jest to zjawisko normalne i nie należy zmniejszać ciśnienia w oponach. Po zmniejszeniu ciśnienia opona pozostanie niedopompowana."
Daj znać jak dojdziesz co to?
były: CG8 F18B2 98 http://www.accordklu...topic.php?t=859 - z bólem sprzedany; 126p 91FL
jest: GD1 L13A; OBK BP9
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:22, 09.12.2008
Dzisiaj późnym wieczorem pojadę sprawdzić to cisnienie i zobaczymy
[ Dodano: 2008-12-09, 22:40 ]
Ciśnienie miałem przynajmniej dobre,odchylenie było bardzo minimalne od normy, ustawiłem teraz 2.4 przód i 2.3 tył
#5
Napisano 20:57, 11.12.2008
Czarna i piękna HA VI Ś.P.