XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 11:05, 01.07.2020
Honda Accord VIII gen 2.4 AT 2010 Sedan
Pytanie odnoszące się do użytkowników zawieszenia na gwincie ISC.. Mianowicie, kto z was używa i jak autko siedzi. Nie zależy mi na znacznym obniżeniu auta, chciałbym zachować mała lukę pomiędzy opona a nadkolem. Mam oponki 18 cali na profilu 45. Aktualnie mam wsadzone sprężyny obniżające. Opona się chowa delikatnie. Poprzednik po prostu sobie wymienił i już. Autko sprowadzone było z Niemiec. Nie jeździ się zle natomiast jak już siada ludzie z tylu i do tego bagaż to cały tył leży, nie musze mówić jak na nierównościach.. Stach ze coś pierdyknie w trasie.. przy dołkach itp jest taki zgrzyt na tyle, myśle ze amory nie maja uskoku i tłuką się. Stad te trzaski.. nie chciałbym wracać do standardu czyli dużych prześwitów. Nie wiem czy same sprężyny obniżające nawet max 30mm to dobry wybór Bo nie wiadomo jak się ułoży.. wiec myśle aby już wymienić cały zestaw i doinwestować w Acco. Na gwincie mogę podkręcić trochę do góry. Macie może jakieś zdj etc? Doświadczenia?
#2
Napisano 11:15, 01.07.2020
Temat dotyczacy zawieszenia isc juz istnieje, tutaj masz pierwszy lepszy gdzie mozesz kontynuowac swoje pytanie
Zanim otworzysz nowy temat upewnij sie czy taki juz nie istnieje
http://www.accordklu...-zawieszce-isc/
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
VIII
Mechanik →
Silniki →
Kolektor dolotu, przepustnica - moment dokręceniaNapisany przez kaer14 , 17 maj 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , 16 maj 2024 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 maj 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 maj 2024 VIII |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wypadanie zapłonów - dziwny przypadekNapisany przez Wlr , 13 maj 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych