Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Opinie o zawieszce ISC

all_gen zawieszenie isc

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 stalker7

stalker7
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Liquid Power Gas
  • KM:200~
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:07, 23.03.2015

Witam,
jak w temacie proszę użytkowników ww. zawieszenia o wypowiedzi dotyczące jakości zawiechu komfort rzecz wzgledna dla jednego twardo dla drugiego miekko ale jak sie na tym jezdzi no i jak te wasze zawiechy po czasie
z gory dzieki

jak nie isc to powaznie zastanawiam sie nad sprawdzonym zestawem B12 ale brak regulacji i chyba brak zabezpieczenia ocynkiem /nierdzewka to niezaprzeczalne minusy


  • 0

#2 eric70

eric70
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Szczecin/Irlandia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport GT euroR bodykit
  • KM:174KM-391Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan (kolor czarna perła B92P)
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 09:13, 23.03.2015

Też jestem b ciekaw bo coś jednak będę musiał zakupić i raczej skłaniam sie w kompletny zestaw gwintowany.Zależy mi na minimalnym obniżenie ok 3 cm i żeby nie był beton.


  • 0

#3 Ksawi

Ksawi
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:57, 23.03.2015

Ja zdam relacje jakos za 2tyg jak zaloze ISC bo właśnie leci do mnie nowe zawieszenie ;) zdecydowalem sie na to bo wiadomo regulacja twardosci , progresywnosci i wysokosci to sie przydaje ;)


  • 0

#4 krzysztof324

krzysztof324
  • Forumowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Brzesko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:35, 23.03.2015

ja juz drugi sezon bede smigal na isc i polecam... :D mam wersje racing, czasami troche twardo ale zawsze pozostaje kwestia regulacji twardosci amortyzatora...ja mam spora glebe ale nie jest najgorzej jak na drogi w mojej okolicy :)
najgorsze sa poprzeczne nierownosci ale to i przy serii tez jest z tym problem :P
  • 0

#5 stalker7

stalker7
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Liquid Power Gas
  • KM:200~
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:55, 23.03.2015

i jak z wytrzymaloscia tego amorka? a lepiej brac racing czy sport? i ewentualnie da sie zregenerowac amorki czy tylko zakup nowek?


  • 0

#6 krzysztof324

krzysztof324
  • Forumowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Brzesko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:52, 23.03.2015

z tego co wiem racing ma grubsze wkłady...ale tez na max miekko jest twardziej niz na sport.

Ostatnio amorki były sprawdzane na stacji diagnostycznej podczas ustawiania zbieżności i wszystko było ok, ja tez nie zauważyłem niepokojących objawów co do ich stanu.

Na temat regeneracji amorków to nie wiem czy się da, ale można kupić każda z części zawiechy osobno.

Ogolnie jestem bardzo zadowolony z uzytkowania isc i jak najbardziej polecam. Cena jest bardzo dobra i wyglada na solidnie wykonany.


  • 0

#7 stalker7

stalker7
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Liquid Power Gas
  • KM:200~
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:56, 24.03.2015

grubsze wklady sa wytrzymalsze czy jedynie twardsze? musze obadac temat dokladnie bo 3000 droga nie chodzi:)
obecnie koszt race to 3400 zapisy na lipiec jak rozmawialem z dystrybutorem ISC a sport 2900  cena w gore race o 300zl


  • 0

#8 krzysztof324

krzysztof324
  • Forumowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Brzesko
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:06, 24.03.2015

wydaje mi sie ze sa trwalsze ale najlepsze informacje otrzymasz u osoby zajmujacej sie organizacja zakupu :)
niestety cena troche sie podniosla od pierwszego grupowca ale powiem tyle ze naprawde warto.. :P i jak chcesz wieksza glebe to rozgladaj sie pomalu za camberami na tyl bo bedzie negatyw a szkoda opon.
  • 0

#9 stalker7

stalker7
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Liquid Power Gas
  • KM:200~
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:51, 24.03.2015

wlasnie o to sie rozchodzi ze mi trzeba glebe 30-40 raczej wiecej nie planuje bo drogi sa jakie sa i dokladki S tez obnizaja te 2-3 cm...  dlatego regulacja wysokosci akurat dla mnie srednio potrzebne
na forach w USA opinie o ISC sa mieszane albo ludzie narzekaja albo sa zadowoleni ale tez bez jakichs famfarow i klekania narodow
natomiast przy bilstein B12 ani 1 negatywnej opini:D tylko musialbym w zerkopolu pod siebie amorki ustawic za 240zl i mialbym cud miod maline


Użytkownik stalker7 edytował ten post 21:52, 24.03.2015

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, zawieszenie isc

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq