XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
mniejsza szpara w prawym kole jak w lewym.
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:57, 26.06.2010
#2
Napisano 16:00, 26.06.2010
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 16:13, 26.06.2010
witam w moim accordzie w prawym kole szpara jest mniejsza jak w lewym z tulu jest ok.jakies przypuszczenia.
może ktoś Ci zamienił oponę - sprawdź rozmiary opon
poza tym sprawdź sprężyny - w civicu jak mi jedna pękła to tak właśnie się stało - różnicy było około 1,5 cm
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:34, 27.06.2010
#6
Napisano 08:13, 06.11.2010
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:08, 06.11.2010
Mam to samo. Mialem samochod rozebrany w puzle jak pojechalem do Servisu hondy. wedle mnie to jest wyrabany amortyzator bo jakby nie bylo jest od strony gdzie dziury wieksze.
koledzy amortyzator nie odpowiada za ustawienie wysokości zawieszenia lecz za prawidłowy kontakt koła z podłożem po którym się koło porusza. dla mnie problem leży gdzieś w temacie sprężyny albo pęknięta albo sprężyny nierówno się zużyły i jedna siadła szybciej ewentualnie jak jarek napisał może opona ma inny profil.
#8
Napisano 18:02, 06.11.2010
Mam to samo. Mialem samochod rozebrany w puzle jak pojechalem do Servisu hondy. wedle mnie to jest wyrabany amortyzator bo jakby nie bylo jest od strony gdzie dziury wieksze.
koledzy amortyzator nie odpowiada za ustawienie wysokości zawieszenia lecz za prawidłowy kontakt koła z podłożem po którym się koło porusza. dla mnie problem leży gdzieś w temacie sprężyny albo pęknięta albo sprężyny nierówno się zużyły i jedna siadła szybciej ewentualnie jak jarek napisał może opona ma inny profil.
tylko jak amor bedzie dead to z tej strony siadzie bo nie bedzie tlumic i schowa sie do konca
Proponuje udac sie na diagnoze mniej wiecej wykaze zuzycie amorkow czy sa po obu stronach podobne wartosci. Jak duza rozbierznosc to do wymiany. Tylko oba wymieniaj jakby co
#9
Napisano 18:31, 06.11.2010
tylko jak amor bedzie dead to z tej strony siadzie bo nie bedzie tlumic i schowa sie do konca
Amortyzator pod obciążeniem i tak chowa się do końca. Wysokość auta utrzymuje sprężyna
#10
Napisano 09:19, 07.11.2010
to też się zużywa. Może poprzedni właściciel wsadził po taniości jakąś inną?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#11
Napisano 23:32, 21.03.2011
- amory ( od ATR jak zapasuja)
- sprezyny (ATR)
- stabilizatory - musze sie nauczyc jak to zrobic z przodu, ale podolam (ATR)
- Laczniki, gumki itd, stwierdzilem, ze jak zalozysz cos nowego obok starego to sie ktores napewno podda szybciej wiec bede szalal na podjezdzie w tego lata.
#12
Napisano 23:42, 21.03.2011
- sprezyny (ATR) - po co? to już lepiej jakieś lekko obniżające -20/-30mm, niż znowu używane z przelotem pewnie 200kkm
- stabilizatory - to nie kup teraz nowych gumek do swoich starych stabilizatorów, bo nie będą pasować do tylnego z ATRa
- Laczniki, gumki itd- jak już szalejesz to i górne wahacze, oraz sworznie w dolnym
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#13
Napisano 00:43, 22.03.2011
- amory ( od ATR jak zapasuja) - po co Ci jakieś zużyte trupy z przelotem pewnie koło 200kkm? Kup nowe Kayaby excel-g - koło 1k pln wydasz
- sprezyny (ATR) - po co? to już lepiej jakieś lekko obniżające -20/-30mm, niż znowu używane z przelotem pewnie 200kkm
- stabilizatory - to nie kup teraz nowych gumek do swoich starych stabilizatorów, bo nie będą pasować do tylnego z ATRa
- Laczniki, gumki itd- jak już szalejesz to i górne wahacze, oraz sworznie w dolnym
Dzieki Kardas, Laikowi zawsze sie przyda troche madrosci zachwycic od szpecy,
ale w woli wyjasnienia, mowiac od ATR, mowie nowki tyle ze pod ATR a nie 1.8, amory masz w sumie racje, co mi tam, poszukam czegos dobrego za dobra kase. z obnizeniem to powiem Ci, ze sie zastanawiam,
wahacze i sworznie, pomysl dobry, tylko wahacze kurna kosztuja, sworznie na bank poleca i beda nowe.
czekam jeszcze zeby sie kolega "kosmos" do mnie odezwal bo dal mi cynk ze ma wydech od ATR - wydech mi geniusze spaprali, mam zerwana srube na mocowaniu do kolektora - chwala bogu kolektor jest ok.
#14
Napisano 09:58, 22.03.2011
ale że co? z ASO je weźmiesz?mowie nowki tyle ze pod ATR
Pamiętaj, że to wszystko tylko moje zdanie.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#15
Napisano 18:03, 22.03.2011
- amory ( od ATR jak zapasuja) - po co Ci jakieś zużyte trupy z przelotem pewnie koło 200kkm? Kup nowe Kayaby excel-g - koło 1k pln wydasz
- sprezyny (ATR) - po co? to już lepiej jakieś lekko obniżające -20/-30mm, niż znowu używane z przelotem pewnie 200kkm
- stabilizatory - to nie kup teraz nowych gumek do swoich starych stabilizatorów, bo nie będą pasować do tylnego z ATRa
- Laczniki, gumki itd- jak już szalejesz to i górne wahacze, oraz sworznie w dolnym
Dzieki Kardas, Laikowi zawsze sie przyda troche madrosci zachwycic od szpecy,
ale w woli wyjasnienia, mowiac od ATR, mowie nowki tyle ze pod ATR a nie 1.8, amory masz w sumie racje, co mi tam, poszukam czegos dobrego za dobra kase. z obnizeniem to powiem Ci, ze sie zastanawiam,
wahacze i sworznie, pomysl dobry, tylko wahacze kurna kosztuja, sworznie na bank poleca i beda nowe.
czekam jeszcze zeby sie kolega "kosmos" do mnie odezwal bo dal mi cynk ze ma wydech od ATR - wydech mi geniusze spaprali, mam zerwana srube na mocowaniu do kolektora - chwala bogu kolektor jest ok.
Zamiennik wahacza gornego Yamato 300 zl/sztuka.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych