Tłoki mogą być też od R18a2, te które ja założyłem mają ścianki pokryte MOS2 i były w lepszym stanie, mniejszy przebieg. Wskazane przez Ciebie pierścienie jak najbardziej ok, też mam rikeny tylko oddzielnie pakowane zestawy na karzdy tłok. Jeżeli podejmiesz się remontu to najpierw zanim zakupisz pierścienie to wymontuj stare tłoki, by mieć pewność.
Moje poniesiene koszty:
pierścienie rik zakupione rok temu 240 zł(jdm shop)
uszczelka pod głowicę victor reinz okazyjnie zakupiona za 65 zł, standardowa cena to conajmniej 130 zł
uszczelka kolektora wydechowego PAIN 50zł(stara się nadaje do ponownego montażu)
uszczelniacze zaworowe EPMAN RACING VITON 50 zł
masa uszczelniająca CX80 40zł
nafta 5l 40 zł
płyn chłodniczy K2 kuler 7l 50 zł
olej silnikowy alco germany ktx turbo 10w40 5l(niemiecki olej) 70zł
nitro 0,5l - 5zł
3 gradacje pasty do docierania zaworów 15 zł
ssawki do zaworów 25 zł
planowanie głowicy niepotrzebne 100 zł
tłoki R1A od silnika R18Z4 350 zł
i dodatkowe 240 zł poniesione ze względu na brak doświadczenia przy nieumiejętnym wciskaniu sworznia w tłok i tulejke brązową korbowodu 4 sztuki nowych tulejek brązowych z usługą wymiany - 240 zł
Czyli 1340 zł. Żeby nie te tłoki to było by mniej o 590 zł
Wsadz kamerę inspekcyjną w cylinder taką na allegro za 40 zł i będziesz wiedział czy to tłok.
Oczywiście robocizna we własnym zakresie bezcenna.
Użytkownik gkill edytował ten post 13:20, 19.06.2019