Mam krótką chwilę i co nieco napiszę. Mój accord tak jak pisałem w innych postach brał średnio około 1,5l/1000 a prawda jest taka że jadąc z górki momentalnie nie byłoby oleju. Wymieniłem uszczelniacze zaworowe i spalanie oleju spadło 3 krotnie. Ale mi to nie wystarczyło, ponieważ świeży olej trzymał stan ale po przejechaniu 1000km zaczynał uciekać a po 3 tyś km to już wir się robił. Postanowiłem wymienić pierścienie i okazało się że po wyjęciu tłoków mam identyczny przypadek jak kolega MiCyran z civicforum.pl:
https://www.civicfor...-benzyna/page30
Jak widać pierścienie tłokowe w r-serii w roczniku 2011 zarówno accorda i civica są takie same i do tego nietypowe, sam olejowy 2 częściowy o wysokości 1,5mm jest bardzo podobny do tych zastosowanych w tsi, tfsi, z tą różnicą że w hondzie otwory są większe i mają podłużny kształt. Być może mój silnik był przegrzany skoro uszczelniacze poleciały. Wkrótce wrzucę foty. Ja poległem jak widać na wymianie tłoka, uszkodziłem powierzchnie tulejki korbowodu, co prawda udało mi się problem usunąć i luzu nie ma, ale mimo wszystko martwię się o to czy kiedyś ta tuleja padnie?
Użytkownik gkill edytował ten post 05:49, 14.05.2019