XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Og贸lnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
VTEC na LPG
#1
Napisano 12:16, 24.11.2008
U mnie przyspieszaj膮c na benzynie jest wszystko super pow. 4 tys. budzi si臋 VTEC i autko fajnie przyspiesza, natomiast na LPG 艂adnie przyspiesza do 4 tys. potem jest delikatne szarpni臋cie i czu膰 os艂abienie przyspieszania pow 4 tys. Nied艂ugo b臋d臋 jecha艂 na przegl膮d instalacji i chcia艂bym zasi臋gn膮膰 Waszych opinii co o tym s膮dzicie i na tej podstawie b臋d臋 wiedzia艂 jakich argument贸w u偶y膰 gdyby gazownik powiedzia艂 "wszystko OK" lub "z艂a mieszanka gazu".
Ca艂e forum pozdrawia Ci臋 FairFaX.
#2
Napisano 12:50, 24.11.2008
#3
Napisano 17:46, 24.11.2008
Je偶eli nie mia艂e艣 wcze艣niej takiego problemu to:
-filtry LPG do wymiany
-rozjechana mapa LPG
-z艂y stan 艣wie膰/przewod贸w zap艂onowych
-filtr powietrza do wymiany
-reduktor prosi o regeneracj臋/wymian臋 (musia艂by艣 zrobi膰 du偶o km na nim)
Je偶eli by艂o tak od pocz膮tku
-masz dupnych gazownik贸w
-reduktor ma za ma艂膮 wydajno艣膰
-藕le wyregulowana instalacja
-b艂膮d przy instalacji
Do zobaczenia na trasie.
#4
Napisano 20:15, 24.11.2008
#5
Napisano 20:57, 24.11.2008
#6
Napisano 20:58, 24.11.2008
Do zobaczenia na trasie.
#7
Napisano 21:03, 24.11.2008
#8
Napisano 22:06, 24.11.2008
1. robi si臋 dobrze i ma klient贸w z polecenia, za to bierze si臋 dro偶ej
2. albo robi tanio masowo, na standardowych zestawach. cz臋sto niedo艣wiadczeni monterzy, robienie byle jak na sztuk臋 licz膮c, 偶e auto b臋dzie dzia艂a艂o za pierwszym. je偶eli nie to zwala si臋 na Mark臋 auta i zbywanie klienta do ko艅ca gwarancji.
Do zobaczenia na trasie.
#9
Napisano 07:53, 25.11.2008
#10
Napisano 08:08, 25.11.2008
Ca艂e forum pozdrawia Ci臋 FairFaX.
#11
Napisano 08:10, 25.11.2008
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:33, 25.11.2008
Ja mam Stag 4 i wszystko jest OK. Przechodzenia na LPG nie czu膰, za艂膮czanie VTEC bez najmniejszych problem贸w. Jest mniejsza moc, szczeg贸lnie do 3tys obr, ale przy gazie to normalne. Jak w艂膮czy si臋 VTEC, to jest pr臋dko艣膰 Warp 2.
Je偶eli nie mia艂e艣 wcze艣niej takiego problemu to:
-filtry LPG do wymiany
-rozjechana mapa LPG
-z艂y stan 艣wie膰/przewod贸w zap艂onowych
-filtr powietrza do wymiany
-reduktor prosi o regeneracj臋/wymian臋 (musia艂by艣 zrobi膰 du偶o km na nim)
Je偶eli by艂o tak od pocz膮tku
-masz dupnych gazownik贸w
-reduktor ma za ma艂膮 wydajno艣膰
-藕le wyregulowana instalacja
-b艂膮d przy instalacji
Posiadam Hanke zagazowana w LandiRenzo
...system Zenita (IV gen)
Instalacje zakladalem 6 mc temu ..wiec wszelkie filtry jak i reduktor sa nowe ..i czyste
Tak samo jak kolega wyzej mam ten problem .. po wyzej 4 tys. obrotow (czyli mniej wiecej jak ma wlaczyc sie VTEC) samochod dostaje malego Mula ....
Posiadam kablel wiec mape zmieniam praktycznie 2 razy w mc ....starajac sie doregulowac jak jak najlepiej ...moja opinia ..PODDAJE SIE! .. nie wiem jak to ustawic;/
pozatym na 80% jestem pewny ze ma to zwiazek z swiecaca sie kontrolka "Check Engine" ..przy wlaczeniu VTEC samochod dostaje kopa ..nie tylko w postaci dodatkowego tloka ale rowniez wzmocnionej mieszanki dolotowej ...automatycznie nagla zmiana spalin odczytywana na sondzie ...
.....Nie jestem mechanikiem wiec prosze mnie poprawic jesli zle mysle:)
na Zenit ciagle wyskakuje mi blad za niskiej temperatury reduktora .. podkrecilem ja chyba do 45 ale wciaz tak samo:/
..
#13
Napisano 20:38, 25.11.2008
Do zobaczenia na trasie.
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:22, 25.11.2008
no ale tez pali mi sie check engine ale jakos przzywczailem sie do tego, tak samo mialem w poprzednim Civicku 1.6 VTEC z gazem
#15
Napisano 22:32, 25.11.2008