XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
VTEC na LPG
#1
Napisano 12:16, 24.11.2008
U mnie przyspieszając na benzynie jest wszystko super pow. 4 tys. budzi się VTEC i autko fajnie przyspiesza, natomiast na LPG ładnie przyspiesza do 4 tys. potem jest delikatne szarpnięcie i czuć osłabienie przyspieszania pow 4 tys. Niedługo będę jechał na przegląd instalacji i chciałbym zasięgnąć Waszych opinii co o tym sądzicie i na tej podstawie będę wiedział jakich argumentów użyć gdyby gazownik powiedział "wszystko OK" lub "zła mieszanka gazu".
Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.
#2
Napisano 12:50, 24.11.2008
#3
Napisano 17:46, 24.11.2008
Jeżeli nie miałeś wcześniej takiego problemu to:
-filtry LPG do wymiany
-rozjechana mapa LPG
-zły stan świeć/przewodów zapłonowych
-filtr powietrza do wymiany
-reduktor prosi o regenerację/wymianę (musiałbyś zrobić dużo km na nim)
Jeżeli było tak od początku
-masz dupnych gazowników
-reduktor ma za małą wydajność
-źle wyregulowana instalacja
-błąd przy instalacji
Do zobaczenia na trasie.
#4
Napisano 20:15, 24.11.2008
#5
Napisano 20:57, 24.11.2008
#6
Napisano 20:58, 24.11.2008
Do zobaczenia na trasie.
#7
Napisano 21:03, 24.11.2008
#8
Napisano 22:06, 24.11.2008
1. robi się dobrze i ma klientów z polecenia, za to bierze się drożej
2. albo robi tanio masowo, na standardowych zestawach. często niedoświadczeni monterzy, robienie byle jak na sztukę licząc, że auto będzie działało za pierwszym. jeżeli nie to zwala się na Markę auta i zbywanie klienta do końca gwarancji.
Do zobaczenia na trasie.
#9
Napisano 07:53, 25.11.2008
#10
Napisano 08:08, 25.11.2008
Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.
#11
Napisano 08:10, 25.11.2008
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:33, 25.11.2008
Ja mam Stag 4 i wszystko jest OK. Przechodzenia na LPG nie czuć, załączanie VTEC bez najmniejszych problemów. Jest mniejsza moc, szczególnie do 3tys obr, ale przy gazie to normalne. Jak włączy się VTEC, to jest prędkość Warp 2.
Jeżeli nie miałeś wcześniej takiego problemu to:
-filtry LPG do wymiany
-rozjechana mapa LPG
-zły stan świeć/przewodów zapłonowych
-filtr powietrza do wymiany
-reduktor prosi o regenerację/wymianę (musiałbyś zrobić dużo km na nim)
Jeżeli było tak od początku
-masz dupnych gazowników
-reduktor ma za małą wydajność
-źle wyregulowana instalacja
-błąd przy instalacji
Posiadam Hanke zagazowana w LandiRenzo
...system Zenita (IV gen)
Instalacje zakladalem 6 mc temu ..wiec wszelkie filtry jak i reduktor sa nowe ..i czyste
Tak samo jak kolega wyzej mam ten problem .. po wyzej 4 tys. obrotow (czyli mniej wiecej jak ma wlaczyc sie VTEC) samochod dostaje malego Mula ....
Posiadam kablel wiec mape zmieniam praktycznie 2 razy w mc ....starajac sie doregulowac jak jak najlepiej ...moja opinia ..PODDAJE SIE! .. nie wiem jak to ustawic;/
pozatym na 80% jestem pewny ze ma to zwiazek z swiecaca sie kontrolka "Check Engine" ..przy wlaczeniu VTEC samochod dostaje kopa ..nie tylko w postaci dodatkowego tloka ale rowniez wzmocnionej mieszanki dolotowej ...automatycznie nagla zmiana spalin odczytywana na sondzie ...
.....Nie jestem mechanikiem wiec prosze mnie poprawic jesli zle mysle:)
na Zenit ciagle wyskakuje mi blad za niskiej temperatury reduktora .. podkrecilem ja chyba do 45 ale wciaz tak samo:/
..
#13
Napisano 20:38, 25.11.2008
Do zobaczenia na trasie.
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:22, 25.11.2008
no ale tez pali mi sie check engine ale jakos przzywczailem sie do tego, tak samo mialem w poprzednim Civicku 1.6 VTEC z gazem
#15
Napisano 22:32, 25.11.2008