XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 12:43, 24.06.2018
Jakiś czas temu zauważyłem w swoim Accordzie że w dłuższej trasie zaczyna wyrzucać płyn chłodniczy do zbiorniczka wyrównawczego. Podejrzenia padły na UPG. Zrobiłem test szczelności i zabarwiło na zielony. Słyszałem opinie że jak w H22A7 jest uszczelka metalowa to z nią raczej nic się nie stało tylko prędzej uszkodziła się głowica i trzeba szukać nowej. Czy ktoś może to potwierdzić bo nie wiem czy rozbierać i dawać swoją głowicę na sprawdzenie czy od razu szukać nowej?
#2
Napisano 13:28, 24.06.2018
Ten płyn działa jak test do Ph czyli kwasowości wody , a w spalinach jest dwutlenek węgla , który zakwasza płyn . Kolor zielony sugeruje , że masz płyn zakwaszony ,,, czyli dostaje się tam dwutlenek węgla ... Czyli
#3
Napisano 13:51, 24.06.2018
uszczelka nie jest cała metalowa, ma gumowe wstawki, i na tych gumach puszcza, głowica może być dobra.
#4
Napisano 20:06, 24.06.2018
Oby to była sama uszczelka. Dzięki za info.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Type R
Type R
Mechanik →
Układ hamulcowy →
Jakie jarzma do Type R Ch1Napisany przez Bloodeagle , 29 sty 2024 Type R, ch1, jarzma, VI, swap |
|
|
||
Type R
Mechanik →
Układ kierowniczy →
Długość paska wielorowkowego pompy wspomagania ATRNapisany przez boxer32 , 21 paź 2023 Type R, pasek, atr, wspomaganie |
|
|
||
|
Mechanik →
Nadwozie →
Zderzak do Hondy Accord 2.4 Type R VIII MugenNapisany przez Clansman , 27 kwi 2023 Mugen, Accord, Type R, Zderzak |
|
|
|
|
Type R
Mechanik →
Układ napędowy →
Łożyska U2Q7Napisany przez przemkowal , 04 lis 2021 Type R, łożyska, type r |
|
|
|
Type R
Mechanik →
Tuning →
Mechaniczny →
H22a7 kompresorNapisany przez kosmos13 , 30 cze 2020 Type R |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych