Jestem świeżym posiadaczem CC7 i dzisiaj podczas kilku zawracań na ulicy zauważyłem jedna ciekawa rzecz. Kilka razy miałem okazje jechać CE7 kolegi i jest to zupełnie co innego. Tam gdzie CE7 zawracałem na raz, tam moim CC7 na dwa musiałem bo bym w rowie stał. Czy jest jakaś różnica miedzy nimi? Może mam coś w zwieszeniu spartaczony, bo zbieżność muszę ustawić. Jest szansa, że np drążki kierownicze są złe czy cos?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 23:34, 26.11.2017
#2
Napisano 10:30, 27.11.2017
Jest szansa że na drążkach po jednej i po drugiej stronie są podkładki założone.
Robi się to często jak zacina Ci się pompa na max skręcie. (Pompa jest mniej obciążona i problem z głowy bez konieczności regeneracji).
Albo po prostu ktoś wymieniał dostał w zestawie to założył. Sporo może być różnicy w skręcie. A co do różnic CE a CC to w poruszanej kwestii nie ma żadnych.
#3
Napisano 12:00, 27.11.2017
#4
Napisano 12:14, 27.11.2017
Mogą być inne, podkładki widać gołym okiem, czasem one są białe z tworzywa sztucznego (jeśli były w zestawie z końcówką drążka) czasem zwykłe jak ktoś dokładał.
Możesz sprawdzić też czy długość końcówek u Ciebie jest taka sama jak w katalogu czy tam u kogoś kto ma lepszy skręt.
#5
Napisano 12:40, 27.11.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V
V
Mechanik →
Silniki →
Schemat instalacji elektrycznej do Accord VNapisany przez Monster96 , 03 Feb 2024 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ wydechowy →
Wydech Accord V CC7Napisany przez RestomodAccord , 12 Sep 2023 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
dziwne odgłosy F22B5Napisany przez Rzymeg , 04 Aug 2023 V, f22b5, accord, panewki |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
Wałek rozrządu do F22Z2 - z czego pasuje?Napisany przez Dave8888 , 25 Jul 2023 V, wałek rozrządu, f22z2, f20b6 i 1 więcej |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ elektryczny →
Accord V Aerodeck - dolozenie centralki zamka centralnego na pilotNapisany przez gti69 , 19 Jul 2023 V, centralny zamek pilot |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych