Witam mam accorda od 3 lat i od samego początku bierze olej brał około 300ml na 1000km od roku mam instalacje gazową i zwiększył się pobór do 500ml na 1000km czy to normalne czy już nadszedł czas na remont?Dodam że na początku lałem 0w40 mobil 1 a pózniej próbowałem 5w40 motul i teraz mam valvoline 5w40 i w sumie taki sam pobór jak na motul.Styl jazdy raczej spokojny.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 20:50, 28.10.2017
#2
Napisano 21:10, 28.10.2017
Zależy jak długo masz zamiar jeszcze jeździć tym autem. Remont jest kosztowny w porównaniu do oleju, którego musisz dolewać. Jeżeli auto nie straciło mocy, to raczej nie opłaca się robić remontu. Trzeba tylko regularnie sprawdzać poziom oleju.
#3
Napisano 22:26, 28.10.2017
#4
Napisano 06:53, 29.10.2017
Nie robiłem jeszcze płukanki.Może to coś pomóc?
#5
Napisano 16:52, 04.01.2020
Witam Nie znalazłem w zadnym temacie odpowiedzi na moje pytania wiec wyleje je tutaj:) Moje cudo bierze mi dość sporo oleju bo 1 l na 3000 km przy czym od pewnego czasu dość duzo zaczęło dymić z wydechu na biało (czym większe obroty trym więcej dymu i na pewno jest to dym z spalania oleju). Ciśnienie na tłokach ma kolo 10-11 wiec chyba słabe chociaż norma jeszcze jest. Zmierzam do tego, ze wpadłem na pomysł by wymienić pierścienie i zrobić kompletny remont głowicy jeżeli będzie taka potrzeba.Czy warto wymienić same pierścienie bez tłoków i szlifu? Czy przy takim zabiegu wymieniać rozrząd jak będzie dobry? Czy wystarczy sam napinacz? a jak już rozrząd to zębatki tez? Bo nowy łańcuch stare zębatki to chyba nie bardzo? Oraz najważniejsze, czy zwiększy mi się ciśnienie na tłokach po takim zabiegu i przestanie az tak pic olej? ponieważ mocy już troszkę brakuje, mam porównanie z sąsiada accordem, ten sam silnik i jego o wiele lepiej jedzie. Jak mam robić taki połowiczny remont to co jeszcze radzicie wymienić?, tylko proszę nie dobić mnie ilością bo niestety nie mam za wiele na taki remont;/
#6
Napisano 17:42, 04.01.2020
Rozrząd do weryfikacji, łańcuch lubię się wyciągać i problemy z napinacze,także cały do przeglądu, ewentualnie do wymiany na oem, żadnych zamienników fai itp w super cenach. Zębatki akurat są bardzo solidne.
Wymiana samych pierścieni jak i uszczelniaczy to takie minimum jak blok/głowica /panewki/walki rozrządu będą w porządku.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#7
Napisano 23:25, 04.01.2020
#8
Napisano 10:07, 05.01.2020
Mam takiego mechanika lecz nie zna sie typowo na hondach tylko jest to wioskowy majsterek i prosil bym sie zorientowal nad tym co jeszcze wymieniac NIEZBEDNEGO przy tych pierscieniach ( chodzi mu o czesci wadliwe hondy ktore zaraz moglby by strzelic) dlatego napisalem post
#9
Napisano 12:36, 05.01.2020
http://www.accordklu...8-podkarpackie/
Poszukaj tutaj kogoś polecanego do Honda ze swojego województwa.
Potem przez takich "Mirków" będziesz jeszcze raz robił to samo, także lepiej zapłacić/zrobić raz i mieć pewność że jest porządnie zrobione.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#10
Napisano 19:33, 05.01.2020
Tylko niestety moj mechanik to kolega z pracy zna sie i dobrze robi ale nie specjalizuje sie w Hondach , zrobi mi za free bede mu pomagal a na "specjaliste" zwyczajnie mnie nie stac ;(
#11
Napisano 23:30, 05.01.2020
Zrobisz jak uważasz,twój samochód, potem przypomnisz sobie moje słowa, wolałbym pół roku zbierać $$$ i pilnować oleju, niż liczyć na to że po kosztach uda się wszystko zrobić, a potem po "remoncie" zastanawiać się czy to wina silnika że dalej pali olej, czy że mechanik zrobił coś źle.... a może powinny być nad wymiar pierścienie itd itd itd
Owszem honda to nie jakaś technologia Nasa itp, ale po sobie wiem że wolę zapłacić więcej, ale mieć pewność że jest zrobione "raz a dobrze", bo jednak różnice między golfem a hondą w budowie silnika są. Na oryginalny rozrząd też zbierałem, co miesiąc kupowałem kilka elementów żeby budżet domowy tego nie odczuł, ale teraz mam spokojną głowę że następne 300 tyś mam bezproblemowej jazdy, tym bardziej przy moich przebiegach.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#12
Napisano 23:34, 05.01.2020
Zrobisz jak uważasz,twój samochód, potem przypomnisz sobie moje słowa, wolałbym pół roku zbierać $$$ i pilnować oleju, niż liczyć na to że po kosztach uda się wszystko zrobić, a potem po "remoncie" zastanawiać się czy to wina silnika że dalej pali olej, czy że mechanik zrobił coś źle....
Owszem honda to nie jakaś technologia Nasa itp, ale po sobie wiem że wolę zapłacić więcej, ale mieć pewność że jest zrobione "raz a dobrze", bo jednak różnice między golfem a hondą w budowie silnika są. Na oryginalny rozrząd też zbierałem, co miesiąc kupowałem kilka elementów żeby budżet domowy tego nie odczuł, ale teraz mam spokojną głowę że następne 300 tyś mam bezproblemowej jazdy, tym bardziej przy moich przebiegach.
Zdecydowanie x 2
#13
Napisano 09:29, 06.01.2020
A cena oryginalnego rozrządu to? a i moj przebieg to 290 000 tys
#14
Napisano 10:10, 06.01.2020
A cena oryginalnego rozrządu to? a i moj przebieg to 290 000 tys
Ebay to +/- 300 euro komplet od a do z.
Tak jak napisałem wyżej rozrząd do weryfikacji, może do wymiany będzie tylko napinacz albo sam łańcuch.
Więcej informacji znajdziesz pod frazą rozrząd k24. Powtarzać się nie lubię w kółko z tym samym, łącznie z numerami części itd.
Sam możesz znaleźć numery części oem tutaj:
https://japancars.ru...e=catalog/honda
Wpisujesz swój vin auta i masz całe na części.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#15
Napisano 11:51, 06.01.2020
Jeszcze dostalem na pw wiadomosc, ze moze szukam sobie kosztow i powodem moga byc zle ustawione zawory oraz zalana odma i czy jest to mozliwe? Nie moge znalesc nigdzie w tym linku co podales zadnego mechanika w moich okolicach co sie specjalizuje w hondach;/ dal bym auto do konkretnego sprawdzenia i wiedzial bym na czym stoje. Mogl bym podjechac gdzies dalej tylko zazwyczaj dobry mechanik ma kolejki straszne i trzeba czekac ;/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych