Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wymiana termostatu ... UPG ???? Temp. rośnie.... :(

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#1 siwy1985

siwy1985
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Legnica
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:10, 28.06.2017

Panowie nie mam już sił jakiś czas temu zaczęła podnosić mi się temp wody , okazało się że termostat , wymieniłem. Wczoraj wracam z pracy stanąłem pod domem patrze a wskazówka leci do góry :(((( , otwieram maskę wentylatory nie chodzą  *cenzura*....... drzwiami i poszedłem.( od wymiany termostatu przejechałem około 600 km) PO kilku godzinach wracam zaglądam i wniosek :

Do chłodnicy dolałem jakieś 600 ml płynu

W zbiorniczku wyrównawczym po  wymianie termostatu zostawiłem na mim wczoraj było już lekko ponad max czyli doszło jakieś 400 ml .

Co się może dziać?? Zapowietrzona ?? a może uszczelkę Pod Głowica trafiło ?

Ciśnienie na cylindrach sprawdzałem ok 12 bar na wszystkich 

Płyn w zbiorniczku wyrównawczym czysty , z rury nie dymi , majonezu nie ma 

Proszę o pomoc jest to moja 7 Honda i nigdy nie miałem problemu z temp. wody 

 


  • 0

#2 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:12, 28.06.2017

Wywala plyn do wyrownawczego i robi soe poduszka powoetrzna w ukladzie. Mozesz jeszcze sprawdzic czy korek chlodniczy trzyma plyn czy rzepuszcza sciskajac np weze na zimnym na postoju. Ale jesli w trakcoe pracy silnika weze sa napeczniale i twarde to bedzie upg.

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#3 siwy1985

siwy1985
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Legnica
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:23, 28.06.2017

Wywala plyn do wyrownawczego i robi soe poduszka powoetrzna w ukladzie. Mozesz jeszcze sprawdzic czy korek chlodniczy trzyma plyn czy rzepuszcza sciskajac np weze na zimnym na postoju. Ale jesli w trakcoe pracy silnika weze sa napeczniale i twarde to bedzie upg.

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

Ale ,, twardsze,, węże podczas pracy to chyba normalne przecież tam jest ciśnienie i płyn chłodniczy im cieplejszy to zwiększa swoją objętość :/ nie są to kamienie ale są twardsze niż na zimnym silniku  


  • 0

#4 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 765 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 08:32, 28.06.2017

Założyłeś OEM termostat czy jakiś zamiennik?

 

Miałem sytuację, że założyłem zamiennik i się okazał uszkodzony. Potem robiłem UPG (niepotrzebnie) co oczywiście nic nie pomogło..... Wymiana termostatu na OEM rozwiązała sprawę.

 

A ten nowy termostat oczywiście testowałem we wrzątku i działał ok :ckm:

 

Możesz sprawdzić też obecność spalin w układzie dla pewności.


Użytkownik h1tman edytował ten post 08:42, 28.06.2017

  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#5 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:35, 28.06.2017

Tez tak moze byc ze termostat sie przycina. :D srednio 1/2 dziala jak trzeb. twarde to znaczy kamienie a nie lekko twarde standardowo. Na ppstoju bys musial go nagrzac i przegazowac porzadnie wedys prawdzic wezw i twardosc zanim temp bedzie taka ze i tak wywali.

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#6 siwy1985

siwy1985
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Legnica
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:49, 28.06.2017

Założyłeś OEM termostat czy jakiś zamiennik?

 

Miałem sytuację, że założyłem zamiennik i się okazał uszkodzony. Potem robiłem UPG (niepotrzebnie) co oczywiście nic nie pomogło..... Wymiana termostatu na OEM rozwiązała sprawę.

 

A ten nowy termostat oczywiście testowałem we wrzątku i działał ok :ckm:

 

Możesz sprawdzić też obecność spalin w układzie dla pewności.

 

Tez tak moze byc ze termostat sie przycina. :D srednio 1/2 dziala jak trzeb. twarde to znaczy kamienie a nie lekko twarde standardowo. Na ppstoju bys musial go nagrzac i przegazowac porzadnie wedys prawdzic wezw i twardosc zanim temp bedzie taka ze i tak wywali.

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

termostat GATES 


termostat GATES , przewody na zimnym są miękkie i można je swobodnie ściskać, po nagrzaniu są ciepłe , oczywiście trochę puchną ale można je ścisnąć nie aż tak jak na zimnym ale  ruch jest 


  • 0

#7 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 12:40, 28.06.2017

Pompa wody rozumiem że jest ok.Wentylator się załącza.Na szybko możesz podjechać do warsztatu i sprawdzić obecność spalin w układzie chłodzenia.Jak już wcześniej któryś z kolegów wspomniał .Możesz go wyjąć i przejechać się bez niego.Sprawdzisz czy jest to samo.


  • 0

#8 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:15, 29.06.2017

Test Co2 moze nie wykazac. Ja wlasbie to przerabiam w ep1. Wywala plyn ze zbiorniczka na trasie. Krecac sie po miescie jest ok. Pewnie minimalne pekniecie uszczelki i stad sie robi poducha. Zrobilem test co2 i nic nie wykazal bo na wolnych obrotavh jest ok. Ogarne temat to napisze jak u mnoe sie potoczyło
  • 0

#9 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 08:05, 29.06.2017

Przegoń samochód przed przyjazdem do warsztatu.Jeśli w układzie znajdzie się trochę spalin to dobry tester wykaże.Mnie się jeszcze nie zdarzyło aby nie wykazał przy przedmuchu spalin do układu.


  • 0

#10 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:02, 29.06.2017

Juz auto poskladane, zostaly detale😉 Na 100% byla upg. Tester nic nie pokazal. Dziwne ale prawdziwe 😉
  • 0

#11 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 18:00, 29.06.2017

Co to za tester?Jeszcze czegoś takiego nie słyszałem i nie widziałem.A widziałem dużo :)


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 18:01, 29.06.2017

  • 0

#12 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:15, 29.06.2017

Co to za tester?Jeszcze czegoś takiego nie słyszałem i nie widziałem.A widziałem dużo :)

No cóż, być może kolejna bezpodstawna "naprawa" czegoś, co było sprawne.


  • 0

#13 siwy1985

siwy1985
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Legnica
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:20, 30.06.2017

Test Co2 moze nie wykazac. Ja wlasbie to przerabiam w ep1. Wywala plyn ze zbiorniczka na trasie. Krecac sie po miescie jest ok. Pewnie minimalne pekniecie uszczelki i stad sie robi poducha. Zrobilem test co2 i nic nie wykazal bo na wolnych obrotavh jest ok. Ogarne temat to napisze jak u mnoe sie potoczyło

super dziękuje


ok dziękuje za informacje , na weekend zrobię test i napisze co się stało 

P.S ja swojego accorda codziennie przeganiam mam go już od października i ten dźwięk stożka jak się włączy v-tec ryje mi banie miałem już kilka hond ( civic, crx ,preludy ) i żadna nie darła tak mordy :) 


  • 0

#14 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 765 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 07:08, 30.06.2017

super dziękuje


ok dziękuje za informacje , na weekend zrobię test i napisze co się stało 

P.S ja swojego accorda codziennie przeganiam mam go już od października i ten dźwięk stożka jak się włączy v-tec ryje mi banie miałem już kilka hond ( civic, crx ,preludy ) i żadna nie darła tak mordy :)

 

Chyba IAB bo VTEC się włącza przy ~2300 RPM.


Użytkownik h1tman edytował ten post 07:08, 30.06.2017

  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#15 siwy1985

siwy1985
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Legnica
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:08, 30.06.2017

Chyba IAB bo VTEC się włącza przy ~2300 RPM.

A nie Vtec załącza się koło 4500 rpm ??


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq