Użytkownik Komor51 edytował ten post 12:54, 09.01.2017
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Różnice pomiędzy Acura TSX a Acco VIII
#1
Napisano 00:18, 09.01.2017
#2
Napisano 07:52, 09.01.2017
Wizualnie z zewnątrz różnic jest niewiele. Różni się za to mocno wnętrze. Całkiem inna konsola środkowa, inne fotele itp. Silniki też mają chyba nieco inne oznaczenia.
#3
Napisano 08:55, 09.01.2017
Użytkownik Wlodar edytował ten post 10:37, 09.01.2017
#4
Napisano 09:11, 09.01.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#5
Napisano 09:44, 09.01.2017
Lepiej uważaj na TSX jak i inne auta bo 90% w PL samochodów z USA i Kanady było mocno rozbitych lub popowodziowych.
Japan forever !
#6
Napisano 09:46, 09.01.2017
Zawsze możesz założyć temat w poradach przedzakupowych 😚
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#7
Napisano 10:42, 09.01.2017
To jest podstawowa różnica, między Acura, a Honda, że ta pierwsza jak znajduje się w Polsce miała prawie na bank większą lub mniejszą przygodę albo topielec. Na amerykańskich aukcjach jest tego tysiące:
https://www.iaai.com...ame=Automobiles
Wpisz sobie w linku powyżej Acura TSX i zobacz, ile tego jest, co nie znaczy, że nie da się trafić perełkę, jak cena atrakcyjna to warto ponieść trochę kosztów na bardzo dogłębne sprawdzenie auta. Problemem Hondy jest brak części zamiennych i na szrotach też za wiele elementów nie ma jak dla samochodów typu VAG, także naprawy są różnie przeprowadzane.
Użytkownik rafal1a edytował ten post 10:49, 09.01.2017
#8
Napisano 12:57, 09.01.2017
Apropo tego że jest z Usa, tata od tego gościa dostał foty z aukcji z Usa i owszem bylo to rozbite ale można powiedzieć ze nic strasznego
#9
Napisano 13:42, 09.01.2017
Zrób temat w poradach, to może inni coś więcej wyłapią i doradzą co i jak
Japan forever !
#10
Napisano 13:50, 09.01.2017
#11
Napisano 14:16, 09.01.2017
Różnice w wyposażeniu między TSX, a Accordem to np. TSX nie ma wszystkich szyb automatycznych, nie ma składanych lusterek automatycznie, xenony chyba bez sprysków. Silnik i zawieszenie to chyba to samo co VIII 2.4 CU2. Niech ktoś to jeszcze potwierdzi.
Japan forever !
#12
Napisano 16:06, 09.01.2017
różnice w wygładzie z zewnątrz oprócz grilla żadne
światła w TSX brak tylnego mgielnego przód nie ma postojówek, dzienne są zintegrowane z długimi, brak spryskiwaczy
silnik 2.4 (manual lub automat) lub 3.5 V6 (automat)
wewnątrz TSX był tylko w skórz, Special Edition był w poł skórze
brak automatycznie składanych lusterek, szyby auto tylko przód, komputer pokładowy pokazuje inne rzeczy np cisnienie z kazdej opony, brak czujnika deszczu, brak radar i acc, lkas
w przed lifcie brak nawiewu na tył
radio w tsx ma opcje XM/HD programowanie otwierania bramy garazowej reszta to kosmetyka w tsx jest np czarny przycisk awaryjnych
#13
Napisano 16:28, 09.01.2017
Ale palnąłem błąd... Chodziło mi o Accorda VIII nie VII.. Dopiero jak zobaczyłem Wasze posty o tych zmianach, szczególnie o konsoli jak wiem ze takie same sa, to ogarnąłem ze cos nie tak jest, przepraszam za pomyłkę
Apropo tego że jest z Usa, tata od tego gościa dostał foty z aukcji z Usa i owszem bylo to rozbite ale można powiedzieć ze nic strasznego
TSX i Accorda można porównywać ale TSX 1-ej generacji z Accordem VII lub TSX 2-giej generacji z Accordem VIII.
Różnic jeśli chodzi o TSX I/HA VII jest dużo. Z zewnątrz poza grillem choćby reflektory inne... Inny silnik nieco (K24A2 vs K24A3). Zupełnie inne wnętrze. Przypuszczam, że główne części mechaniczne są zamienne. Nie wiem jak blacharka. Kupując VII nie interesowałem się TSX bo ilość różnic dla mnie jest wystarczająca do tego, żeby mnie zniechęcić a w dodatku nie widziałem TSXa z logo Acury na grillu. To już sporo mówi... A jak na dodatek kierownica jest z logo Hondy to już koniec dyskusji.
Jeśli chodzi o TSX II/HA VIII to nigdy nie wnikałem jakie są różnice. Generlanie wizualnie też podobne i wnętrze chyba znacznie bardziej podbne do siebie niż TSX I vs HA VII. Silnik akurat ten sam jest (K24Z3). Zresztą TSX II nigdy nie wpadł mi w oko na naszmy rynku a i w USA był sprzedawany b. krótko bo pewnie się nie przyjął (tak jak HA VIII u nas ale HA VIII sprzedawali aż do 2015 a TSX II chyba tylko do 2010).
Użytkownik klosz007 edytował ten post 21:51, 09.01.2017
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#14
Napisano 19:54, 09.01.2017
różnice w wygładzie z zewnątrz oprócz grilla żadne
światła w TSX brak tylnego mgielnego przód nie ma postojówek, dzienne są zintegrowane z długimi, brak spryskiwaczy
silnik 2.4 (manual lub automat) lub 3.5 V6 (automat)
wewnątrz TSX był tylko w skórz, Special Edition był w poł skórze
brak automatycznie składanych lusterek, szyby auto tylko przód, komputer pokładowy pokazuje inne rzeczy np cisnienie z kazdej opony, brak czujnika deszczu, brak radar i acc, lkas
w przed lifcie brak nawiewu na tył
radio w tsx ma opcje XM/HD programowanie otwierania bramy garazowej reszta to kosmetyka w tsx jest np czarny przycisk awaryjnych
Miałem Ci pisać żebyś sprecyzował
Japan forever !
#15
Napisano 21:46, 09.01.2017
V6 to chyba nie było w TSXach 1-ej gen ? Jedynie 2.4 K24A2 w manualu lub automacie. Nie było 2.0 a nie diesli. Nie było też kombi.
V6 był w TL z tych samych roczników co TSX I (3.5 tylko w Type-S bo normalnie 3.2), RL i innych Hondach typu Odyssey albo w amerykańskich Accordach które mają zupełnie inne "body" niż TSX/nasze Accordy.
TSX II też miał tylko 2.4 benzyna ale tu dla odmiany było kombi.
W każdym razie ja nigdy nie iwdziałem service manuala do TSX I/II z silnikiem innymi niż 2.4. Na hondaworld.ru też mi się nie udało wypatrzeć innej wersji.
Lepiej uważaj na TSX jak i inne auta bo 90% w PL samochodów z USA i Kanady było mocno rozbitych lub popowodziowych.
Kiedyś sprowadzano sprawne - gdy dolar był tani. Gdy zdrożał straciło to sens więc wszystko co teraz jest sprowadzane to jak mówisz. Za wyjątkiem aut których u nas kupić się nie da ale te nie będą tanie choć i to nie wyklucza tego, ze mógł przyjechsać uszkodozny.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 21:52, 09.01.2017
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Acura TSX, Accord VII, Różnice
Honda
Mechanik →
Układ elektryczny →
Zaczęło się od kluczyka...😭Napisany przez Dymek103 , 12 May 2024 Honda, Accord VII, Tourer i 3 więcej |
|
|
||
VII
Mechanik →
Silniki →
nie pali na 2 cylindryNapisany przez robbit , 19 Mar 2024 VII, accord 7 nie odpala i 1 więcej |
|
|
||
|
Mechanik →
Nadwozie →
Blacharz fachowiec PILNIE POWAŻNY TEMATNapisany przez Hopsa , 04 Jul 2022 blacharz, błotnik, accord vii |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Nośność dachu, ile kg można zapakować do boksa dachowego.Napisany przez Chmielo1 , 06 May 2022 VII, Nośność dachu, Accord VII i 2 więcej |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Zderzak Accord Vii CM2 Tourer 2007Napisany przez honda.drajwer , 06 Dec 2021 VII, Spoon, Zderzak, Acura TSX i 2 więcej |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych