Skocz do zawarto艣ci


RODO w HAKP

Accord '99 problem z obrotami ja艂owymi


  • Zaloguj si臋, aby doda膰 odpowied藕
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:27, 21.03.2010

Witam, posiadam Accorda z 99 roku z instalacj膮 lpg i problem z obrotami silnika na biegu ja艂owym.\
Sprawa wygl膮da tak, 偶e podczas jazdy w korku obroty nie spadaja do wartosci ok 700-800 tylko utrzymuj膮 si臋 na poziomie ok 1500-2000 i czym d艂u偶ej jad臋 w korku obroty s膮 coraz wy偶sze co w efekcie doprowadza do wzrostu temperatury p艂ynu ch艂odniczego. Gdzie szuka膰 usterki ?
Dzi臋kuje i pozdrawiam, jerry.
  • 0

#2 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 post贸w
  • Sk膮d:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 20:41, 21.03.2010

1. powiedz czy te problemy s膮 na samym LPG czy i na Bnzynie i LPG
2. kiedy regulowa艂e艣 zawory i czy robiles reset komputera i ustawiales wolne obroty
I zacznij od przeczyszczenia przepustnicy link poni偶ej
http://www.accordklu...topic.php?t=883
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:46, 21.03.2010

witam,
ad1. na pocz膮tku tylko benzyna, w tej chwili i na benzynie i na lpg,
ad.2 zawory regulowane ok 4 tys km temu, nie robi艂em resetu poniwea偶 mam sond臋 lambda do wymiany(instalacja lpg II-iej generacji).
W pi膮tek samoch贸d l膮duje w warsztacie i mam nadziej臋 偶e za艂atwi膮 spraw臋, sugerowali brak p艂ynu w uk艂adie ch艂odzenia ale w zbiorniczku wyr贸wnawczym nie ubywa i jest w po艂owie pomi臋dzy mina max.
pozdrawaim
  • 0

#4 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 post贸w
  • Sk膮d:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 21:07, 21.03.2010

kt贸ra sonda do wymiany i sk膮d wiesz ze to sonda ??? pali ci si臋 check?? dziwne z tym p艂ynem dla mnie jest powiem szczerze... jak co艣 na zimnym odkr臋膰 korek od ch艂odnicy i obserwuj czy masz p艂yn na wysoko艣膰 korka czy ni偶ej jak si臋 samoch贸d troch臋 nagrzeje.
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:12, 05.04.2010

Znajomy mechanik od hondy powiedzia艂 mi, 偶e z jego do艣wiadczenia wynika (pracuje w ASO) 偶e 90% problem贸w z obrotami - czy to z zawieszaniem si臋 na np. 1500 czy falowaniem w hondzie to wina zapchanego EGR. W drugiej kolejno艣ci dopiero krokowy (przepustnice obejrza艂 czyszcz膮膰 egr i by艂a w miar臋 czysta jeszcze). I 偶e zawsze jak co艣 si臋 dzieje z obrotami w hondzie to on najpierw czy艣ci EGR i w艂a艣nie w 90% przypadk贸w pomaga.

To samo by艂o u mnie - czyszczenie, przedmuchanie, nowa uszczelka i problem z falowaniem znikn膮艂. Nawiasem oglada艂em ten egr przed czyszczeniem - usrany by艂 jak 艣wi臋ta ziemia. Do tego jeszcze dosta艂em oryginalny filtr powietrza hondy.

Dodam jeszcze 偶e 艣wierzo po wyczyszczeniu problem jakby nie znikn膮艂. Kolega BiPi mo偶e potwierdzi膰 bo byli艣my na tej wycieczce razem. Odpali艂em, zrobi艂em adaptacj臋, potem si臋 ju偶 zawijam do domu i zonk. Zawiesi艂y si臋. Ale wystarczy艂o 偶e przejecha艂em ze 20 km i po problemie.

Dzisiaj zabra艂em acco w tras臋 do sierpca i z powrotem - zero problem贸w i auto jakby zrywniejsze troch臋.

Tak wi臋c potwierdzam i polecam - problem z obrotami = z regu艂y EGR.
  • 0

#6 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 post贸w
  • Sk膮d:Podlasie/BHA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:40, 07.04.2010

dziwne z tym p艂ynem dla mnie jest powiem szczerze... jak co艣 na zimnym odkr臋膰 korek od ch艂odnicy i obserwuj czy masz p艂yn na wysoko艣膰 korka czy ni偶ej jak si臋 samoch贸d troch臋 nagrzeje.

Silniczek krokowy chodzi na p艂ynie, ja bym zaczal od sprawdzenia przewod贸w podcisnienia na kolektorku czy aby wszystkie przewody sa na miejscu i s膮 ca艂e.
  • 0
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"




U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 0

0 u偶ytkownik贸w, 0 go艣ci, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq