XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
traci moc przy pedale gazu w podłodze
#1
Napisano 19:09, 15.03.2010
Od jakiegoś czasu walczę ze spadkiem mocy przy ciepłym silniku, im cieplejszy tym objawy większe. I zauważyłem dziś (a przynajmniej tak mi się wydaje) że jak powoli dodaje gazu to auto ładnie przyśpiesza, a jak wcisnę gaz do dechy to przy ok 3 tys. obr. auto traci moc. Dzieje się tak na benzynie i gazie, komp nie wyrzuca błędu. Miał ktoś taki rzypadek?
I 2 pytanko, jeśli nie ma błędu check engine jest możliwość że jakiś czujnik, sonda nie działa poprawnie?
Pozdrawiam
#2
Napisano 19:22, 15.03.2010
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:33, 15.03.2010
#4
Napisano 19:41, 15.03.2010
Glinuś, czyli jest możliwość że czujnik nie działa poprawnie, a komp nie wyrzuca błędu? Ale wtedy mogła by być zła mieszanka i lambda zasygnalizowała kłopot?[/quote]
#5
Napisano 19:45, 15.03.2010
#6
Napisano 19:45, 15.03.2010
#7
Napisano 19:51, 15.03.2010
#8
Napisano 20:35, 15.03.2010
#9
Napisano 21:10, 15.03.2010
#10
Napisano 21:40, 15.03.2010
Mury widzę że KruQ jest z Rzeszowa może zgodziłby się podmienić na próbę te czujnikiSprawdzę, ale nawet nie brałem tego pod uwagę, bardziej myślałem o sondzie, MAP Sensorze albo czujniku temperatury płynu chłodzącego, o czyś związanym z temperaturą silnika.
#11
Napisano 21:49, 15.03.2010
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:51, 31.03.2010
Pytam, bo mam dokładnie te same objawy, a auto mam dopiero dwa tygodnie i do tej pory nie byłem pewny, czy to przypadkiem nie są moje urojenia jakieś
#13
Napisano 17:12, 01.04.2010
niestety nie znalazłem rozwiązania, ale wiem na pewno że to nie czujnik przepustnicy, bo go sprawdziłem, oddałem auto do regulacji zaworów, będą regulowane już 3 raz, raz ja (ustawiłem za ciasno i się przyznaję, wtedy wogóle nie jechało) raz inny mechanik (ale wydaje mi się że za bardzo klekocze, nie było tak wcześniej) i teraz jeszcze inny, zauważyłem jeszcze na trasie gdzie można było się rozpędzić i sprawdzić przyśpieszenie że na bęzynie ta uciążliwość jest mało zauważalna, a na gazie to nie dało się wyprzedzać, następnym krokiem będzie oddanie auta do gaziarza niech sprawdza, potem epc sensor, sonda lambda, ect sensor może komputer, a potem to sprzedam i kupie inne
szukam rozwiązania już od kilku miesięcy, przeglądnąłem wszystkie możliwe fora i problemu nie znalazłem, zacząłem już zazdrościć tym którym check engine pokazuje jakie mają problemy i śmieję się, że nie wiedzą co z tym zrobić
Pozdrawiam
PS Jak znajdę rozwiązanie na pewno napiszę
#14
Napisano 07:52, 02.04.2010
Bo z tego co piszesz to zrozumiałem że przy 3 tys traci moc. Czyli co? PRzestaje przyspieszać? Na którym biegu ty to sprawdzasz? Bo jeśli na 4 to o jakimkolwiek przyspieszeniu przy 2 tys nie ma mowy. Na 2 to zaczyna jako tako ciągnąć, na 3 to też nie bardzo jedzie przy tych obrotach.
Czy wciśnie się gaz do podłogi czy do połowy to efekt przy 2-3k obrotów jest ten sam, nie masz tylu Nm aby to ciągneło od dołu.
Wyjaśnij co to znaczy traci moc przy 3k obrotów?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#15
Napisano 09:44, 02.04.2010
Ja powiem tak, jeśli przy 2tys. obrotów depniesz w podłogę to przyspieszenia nie odczujesz napewno nie przy tym silniku. I deptanie pedału w podłogę przy tych obrotach jest bezsensowne.
Bo z tego co piszesz to zrozumiałem że przy 3 tys traci moc. Czyli co? PRzestaje przyspieszać? Na którym biegu ty to sprawdzasz? Bo jeśli na 4 to o jakimkolwiek przyspieszeniu przy 2 tys nie ma mowy. Na 2 to zaczyna jako tako ciągnąć, na 3 to też nie bardzo jedzie przy tych obrotach.
Czy wciśnie się gaz do podłogi czy do połowy to efekt przy 2-3k obrotów jest ten sam, nie masz tylu Nm aby to ciągneło od dołu.
Wyjaśnij co to znaczy traci moc przy 3k obrotów?
Dobrze prawisz. Mury rozpedz do 120, wrzuc trojke i wcisnij do podlogi i napisz czy traci moc do 140km/h
Do 27.04.2010 F18B2
Od 29.04.2010:
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych