XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
czy to może być kopułka?
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:47, 15.03.2010
Sytuacja wygląda następująco: autko pali bezproblemowo nawet w najwieksze mrozy gdy jednak postoi jeden dzien i jest roznica temperatur np w nocy -10 a w dzien +10 albo nie daj boze deszcz lub snieg to juz nie chce palic. Z tego co wiem to takie objawy wystepuja gdy wilgoc sie pod kopulka zbiera. Auto generalnie stalo 1,5 roku w garazu jezdzone raz na 3 miechy. Jezdze nim regularnie dopiero od 2 miesiecy i taka sytuacja zdarza sie drugi raz (za pierwszym razem odpalil po 3 dniach ale deszczu ani sniegu nie bylo). Podejrzewam ze czeka mnie wymiana swiec zaplonowych i kabli. A co wy o tym sadzicie?
ps. jezli czeka mnie ta wymiana to jakiej firmy częsci polecacie do mojego modelu (F20Z1)?
#2
Napisano 15:11, 15.03.2010
#3
Napisano 15:48, 15.03.2010
#4
Napisano 18:21, 15.03.2010
witajcie:)
Sytuacja wygląda następująco: autko pali bezproblemowo nawet w najwieksze mrozy gdy jednak postoi jeden dzien i jest roznica temperatur np w nocy -10 a w dzien +10 albo nie daj boze deszcz lub snieg to juz nie chce palic. Z tego co wiem to takie objawy wystepuja gdy wilgoc sie pod kopulka zbiera. Auto generalnie stalo 1,5 roku w garazu jezdzone raz na 3 miechy. Jezdze nim regularnie dopiero od 2 miesiecy i taka sytuacja zdarza sie drugi raz (za pierwszym razem odpalil po 3 dniach ale deszczu ani sniegu nie bylo). Podejrzewam ze czeka mnie wymiana swiec zaplonowych i kabli. A co wy o tym sadzicie?
ps. jezli czeka mnie ta wymiana to jakiej firmy częsci polecacie do mojego modelu (F20Z1)?
Każdy dobry mechanik stwierdzi co się nadaje do wymiany.
Jeśli będziesz jednak wymieniać kopułkę to wiadomo, że palec również obowiązkowo.
Przewody zapłonowe można sprawdzić odpowiednim testerem - jeśli będą przebicia to wiadomo, że do wymiany.
Świece również łatwo zdiagnozować czy wymagają wymiany.
Od siebie polecam przewody NGK, kopułka i palec wedle uznania
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:23, 15.03.2010
[ Dodano: 2010-03-17, 19:36 ]
w piatek bedą części..cena kabli jednak zaporowa ngk do mojego silnika ok 300pln kosztuja a i na allegro nie taniej...wzielam wiec seiwa mialam zamiar wziąć boscha ale sprzedawca generalnie odradzał i do tego ngk swieczki i powinno hulac do tego kopułke (58pln) i palec (23pln) jakiejs japonskiej firmy. Skad tak wysoka cena kabli z ngk?do innych aut ceny sa niewiele ponad 100 zeta...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych