XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
zapłon? kable? swiece? a moze cos innego
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:52, 08.03.2010
#2
Napisano 21:07, 08.03.2010
Sprawdź kompresję, ale na początek podaj kilka informacji - kiedy wymieniałeś kable, w jakim stanie jest kopułka i palec.
Czy świeca z 1 cylindra ma jakiś nalot - brązowy?
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:05, 09.03.2010
#4
Napisano 19:21, 09.03.2010
Przy wymianie uszczelki i zaworów planowali głowicę, czy na oko poskładali?
Bo jeśli nie planowali, to niech teraz na własny koszt poprawiają.
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 02:45, 10.03.2010
#6
Napisano 07:23, 10.03.2010
A gniazda zaworowe docierali przy wymianie zaworów? Bo może nie być kompresji na gniazdach.
Sprawdzałeś kompresję po zrobieniu głowicy? Tak profilaktycznie mógłbyś jeszcze raz sprawdzić nawet i porównać wyniki.
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:22, 10.03.2010
[ Dodano: 2010-03-11, 02:54 ]
dzis zauwazylem cos bardzo dziwnego a mianowicie, kiedy silnik pracuje na gazie odlaczenie kostki od pierwszego wtrysku paliwa powoduje mocne drgania poczym silnik gasnie. jednak gdy odlacze wtrysk gazu na 1 gar slychac tylko delikatną zmiane pracy silnika ale naprawde niewielka. kiedy silnik pracuje na benzynie odłaczenie wtrysku paliwa nie powoduje zadnej reakcji ze strony silnika. o co tu chodzi??
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych