XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Duże spalanie ? Czy tak ma być?
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:49, 21.02.2010
P.S. nie mogłem znależć takiego tematu więc przepraszam jeśli powtarzam ten wątek
#3
Napisano 10:44, 22.02.2010
Może sonda lambda walnięta?
Może zasyfiona przepustnica? Filtr powietrze? Paliwa? Kiedy świece wymienione?
Rozumiem że dopiero go kupiłeś? Musisz posprawdzać co było robione w serwisie a co nie.
Podstawa regulacja zaworów!!
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:30, 22.02.2010
#5
Napisano 18:50, 22.02.2010
#6
Napisano 19:08, 22.02.2010
Jeśli tak się sprawdza spalanie to....powodzenia. Leje za 87,40 zł, jadę do babci i po zakupy dla żony co daje dokładnie 14,89 l/100km. Brawo za dokładność w obliczeniach.Słyszałem że accordeony dużo palą ale nie spodziewałem się że od momentu gdy zapala się rezerwa a ja wlewam ok. 10l benzyny to raptem przejeżdżam 56 km co daje jakieś 17l/100km, wcześniej tankując 22l przejeżdzałem 150 km.= ok.15l/100km.
A teraz dojogi47, Zatankuj do pełna i skasuj licznik kilometrów, wyjeździj cały zbiornik, znów zatankuj do pełna i ilość paliwa, którą włałeś za drugim razem podziel przez ilość kilometrów na liczniku, który wcześniej skasowałeś i pomnóż wynik przez 100. Wtedy napisz ile Ci pali i będziemy dyskutować
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:05, 22.02.2010
17l/100 to na pewno nie jest prawidlowe spalanie. |Jezeli swiezo co kupione auto, to czyszczenie przepustnicy i zaworu EGR by sie przydalo.
brudny zawor EGR moze byc przyczyna duzego spalania? tak na marginesie pytam
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:20, 23.02.2010
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:03, 24.02.2010
P.S.
Czy metoda sprawdzania spalania nie byłaby skuteczniejsza gdyby zatankować pod sam korek prawie do wylewania się paliwa a potem po przejechaniu 100 lub 200km dolać też prawie na przelew ?
Szukaąc w necie widzę że nie tylko ja mam ten problem http://www.autocentr...nie-1817361569/
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:55, 24.02.2010
#13
Napisano 10:17, 25.02.2010
Witam. Dziś zauważyłem że mając około 2700 obr do 3500 i naciskając pedał gwałtownie do połowy lub 3/4 stanu, auto jet przyduszone dopiero jak odpuszczam lekko pedał to przyspiesza płynniej bez duszenia czy to jest normalne ?
Przejedz to ci powiem czy to normalne
http://www.accordklu...opic.php?t=8296
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#14
Napisano 14:55, 25.02.2010
Nie. Im więcej wyjeździsz paliwa tym wynik będzie bardziej wiarygodny. A tankować po korek nie musisz byle tak samo jak poprzednio, np. jeśli poprzednio zalałeś do wyłączenia dystrybutora to teraz też tak zrób.Czy metoda sprawdzania spalania nie byłaby skuteczniejsza gdyby zatankować pod sam korek prawie do wylewania się paliwa a potem po przejechaniu 100 lub 200km dolać też prawie na przelew ?
A z tym przyduszaniem i szarpanie coraz więcej tematów się zaczyna.... po zimie Accordy tak mają?
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:48, 27.02.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych