XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Jaki stopień sprężania na cylindrach w 1.8 po 200 tyś km?
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:28, 17.02.2010
1 cylidner: 10,5
2 cylinder: 9,6
3 cylinder: 9,2
4 cylinder: 9,4
Próba robiona na sucho tzn. bez zalewania pierścieni olejem.
Czy taki wynik dobrze rokuje na to żeby nalatać tym samochodem następne 100 tyś? Jaka jest dolna granica sprężania przy której zaczyna się problem?
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:13, 17.02.2010
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:11, 17.02.2010
Ja mierzyłem sprężanie na sucho bardzo niedawno przy przebiegu 180tys. km.
cyl 1 -12,8
cyl 2 -13,0
cyl 3 -13,0
cyl 4 -13,2
Jak będziesz znał num. silnika to napisz, postaram się pomóc.Pozdro
#4
Napisano 20:22, 17.02.2010
kompresja minimalna 9.5
I proszę nie mylić stopnia sprężania od kompresji na cylindrach , bo to całkiem dwie różne wielkości.
#5
Napisano 21:06, 17.02.2010
Jak w temacie. Mam na oku Hanię 1999 z przebiegiem ~ 200 tyś km z czego ostatnie 100 tyś nalatane na gazie z sekwencją. Na pomiarze wyszło mi odpowiednio:
1 cylidner: 10,5
2 cylinder: 9,6
3 cylinder: 9,2
4 cylinder: 9,4
Próba robiona na sucho tzn. bez zalewania pierścieni olejem.
Czy taki wynik dobrze rokuje na to żeby nalatać tym samochodem następne 100 tyś? Jaka jest dolna granica sprężania przy której zaczyna się problem?
Szału nie ma , raczej cieniutko szkoda że nie zrobiłeś próby z olejem wówczas można by było coś więcej powiedzieć , ale co by nie mówić w niedalekiej przyszłości jakiś remoncik czeka ten silnik ; jakbyś zrobił drugą próbę tym razem z olejem to by było wiadomo na ile poważny remont . Dolna granica ciśnienia dla tego silnika 9,1
Pozdrowionka
-----------------------------------------------------------------
Niech będzie błogosławiony człowiek , który
nie mając nic do powiedzenia powstrzymuje się
od ubrania tego faktu w słowa
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:29, 17.02.2010
#7
Napisano 21:41, 17.02.2010
Ale czytałem ze moze byc kolo 15 nawet.
Nominalnie jest 14.
max odchylenie 2
Ja robiłem na sucho.
#8
Napisano 21:44, 17.02.2010
#9
Napisano 21:57, 17.02.2010
Jesli tak to pierścienie do wymiany, jesli nie a wynik jest nadal zly to jest glowa do roboty :-/
To tak na szybko.
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:23, 17.02.2010
#11
Napisano 22:41, 17.02.2010
Tamto pisalem z glowy, to juz nie
Kompresja [kg/cm2]
nominalna: 13.0
minimalna: 9.5
maksymalna różnica pomiędzy cylindrami: 2.0
Czyli zgadza się
#12
Napisano 22:53, 17.02.2010
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#13
Napisano 23:39, 17.02.2010
jestem mechanikiem i czasami posiłkuje się takim sprytnym programikiem który ma w bazie ok. 100 000 aut jest czasami bardzo pomocny ; podstawowe dane regulacyjne , rozrządy , zawieszenia itd itp . " eTech " . Jak by to kogoś bardzo interesowało to mogę go udostępnić np. w dziale klubowiczzibi, a Ty skąd masz taki jakby manual w PL
Pozdrowionka
-----------------------------------------------------------------
Niech będzie błogosławiony człowiek , który
nie mając nic do powiedzenia powstrzymuje się
od ubrania tego faktu w słowa
#14
Napisano 19:16, 18.02.2010
Troszkę nie w temacie, ale na zdjęciu od ZIBI jest napisane: kolejność zapłonu 1 4 2 3 dla silnika F18B2/3, z kolei na stronie
http://accord6gen.cb...d_warsztat.html gdzie jest troszkę informacji jest podane 1 3 4 2 dla tych silników i to mi bardziej pasuje. Jakaś pomyłka?
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:48, 18.02.2010
Zanim dostałen Twoją odpowiedź zdecydowałem (na podstawie zapewnień serwisu hondy na Ordona, że taki wynik jest ok), że kupuję to auto.
Generalnie w tej chwili samochód jeździ bardzo ładnie tylko wolne obroty zarówno na benzynie jak i gazie są moim zdaniem za niskie ~ 500-550 i samochód ciut nierówno pracuje. Niestety jak go kupowałem i się przejechałem to chodził na delikatnym ssaniu.
Zastanawiam się gdzie w samej Warszawie mogę pojechać do prawdziwego fachowca od tych silnków gdzie sprawnie i bez pudła dowiem się co i w jakim stanie tak naprawdę kupiłem?
Proszę podrzućcie adres.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych