![](https://secure.gravatar.com/avatar/c7e68562c31e8d722b8efb2ac5fb1fd8?s=100&d=https%3A%2F%2Fwww.accordklubpolska.pl%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fdeviant3%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Najlepsza odpowiedź memento.mori21 , 16:25, 04.02.2016
Tył jest o wiele trudniej ustawić niż przód, koła powinny być ustawione względem siebie czyli najpierw zmierz miedzy kołami tylnymi, według rysunku i zapisz wyniki.
Drugim krokiem jest sprawdzenie ustawienia kół względem auta, czyli mierzysz np. odstęp prawego koła od mocowania prawego wahacza a później odstęp lewego koła od lewego wahacza. (zakładamy że wahacze i punkty mocowań są symetryczne)
Cały sens jest w tym że koła mogą być ustawione względem siebie na 0mm, natomiast oba będą przesunięte o którąś stronę auta i auto będzie ściągać w tą stronę.
Z przodu nie trzeba sprawdzać położenia kół względem auta, jeśli ustawimy źle to od razu kierownica będzie o parę stopni skręcona i wiadomo że trzeba poprawić z tyłu jak źle ustawisz będzie ściągać albo ciąć opony.
Poniżej obrazek poglądowy zaczerpnięty z jednego z portali.
![](https://www.accordklubpolska.pl/public/style_images/deviant3/right_white_10px.png)