XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem z tarczami...przed wymianą nie biły,po wymianie tak.
#1
Napisano 20:28, 05.01.2010
#2
Napisano 20:35, 05.01.2010
#3
Napisano 20:56, 05.01.2010
Z czy podczas wymiany piasty były dokładnie wyczyszczone czy rdza została równomiernie usunięta?
Tak robił to mój kolega mechanik,wyczyścił dokładnie piasty natepnie uzył jeszcze jakiegoś środka w spray-u.
#4
Napisano 21:05, 05.01.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#6
Napisano 21:31, 05.01.2010
Najlepiej w ogóle się tym nie przejmuj jeśli nie lata Ci cały samochód. Wiem, też tego nienawidzę ale w accordzie VI gen trzeba mieć szczęście żeby tarcze nie biły. Seth miał ale wiele osób na forum nie ma Jak masz dużo pieniędzy to wymień całe przednie zawieszenie a jak nie to daj sobie spokój i licz na to, że następne kupisz takie, że bić nie będą.pomózcie co zrobić...
A temat to chyba do przeniesienia w znajome wszystkim miejsce dla nieszczęśników
#7
Napisano 10:40, 06.01.2010
Dokładnie trzeba zmierzyć bicie piast, bo niestety to w piastach może leżec przyczyna.
I co? Bicie piast zrobiło się po montażu nowych tarcz? A przy starych były git
Miałem taki sam przypadek w poprzednim autku z tym samym producentem ATE. Kupiłem klocki tarcze ATE bo ponoć super i tego tam dosłownie cud malina. Zamontowałem je i zaczęły się problemy z biciem, które narastało ze wzrostem przebiegu i prędkości. Dochodziło do tego,że przy ostrym hamowaniu z dużej prędkości dosłownie od wibracji kierownicy piekło mnie w dłonie. Czego ja nie robiłem, gdzie nie zaglądałem, bo przecież to nie może być wina tarcz bo one są super! Po paru miesiącach bezskutecznej walki postanowiłem zainwestować jeszcze raz w tarcze i klocki ale już innego producenta w Lucasa. Jakie było moje zdziwienie i szczęście,ze w końcu nic nie drży,nie bije i nie wyje i koniec z moja hamulcową traumą.
Dlatego już nigdy nie kupię tarcz ATE.
Możliwe,że są to produkty dobre, ale trafiają się im buble. Na takie ja trafiłem i nie chcę trafić po raz drugi (prawem serii ) a możliwe ze teraz trafił kubazw.
#8
Napisano 10:55, 06.01.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#9
Napisano 11:05, 06.01.2010
I co? Bicie piast zrobiło się po montażu nowych tarcz? A przy starych były git
Bicie piast były, tylko niewiedzieć czemu ujawnia się ono po zmianie tarcz na nowe.
Podejrzewam że bicie pojawia się wraz z przejechanymi kilometraim i stare tarcze sie do niego układają, bo co by dużo nie mówić na orginalnych tarczach robi się ponad 150tys km, więc przez ten czas się one jakoś tak docierają do tego bicia. Nowe już nie maja szans.
Poczytaj link która dał Mikołaj tam wszystko napisane
P.S. Dlatego kupiłem Zimmermany a nie ATE
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#10
Napisano 11:34, 06.01.2010
Dlatego kupiłem Zimmermany a nie ATE
Muszę i ja zacząć myśleć o wymianie tarcz, dlatego interesują mnie wszelkie informacje w tej kwestii.
Kupiłeś nawiercane, frezowane czy gładkie? Jakie klocki?
Jeśli nie tajemnica to ile dałeś za Zimmermany i gdzie?
A może ktoś wie ile kosztuje komplet tarcze+klocki w ASO?
#11
Napisano 11:50, 06.01.2010
Za Zimmermany klocki plus tarcze dałem 514 zł z przesyłką
Klocki zimmerman ok 170zł
Tarcze gładkie zimmerman ok 170zł sztuka
Kupiłem na allegro od kolesia który sprzedaje same Zimmermany do wszystkich aut. Jak znajde to ci napisze dokładnie od kogo.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#12
Napisano 11:58, 06.01.2010
Komplet tarcze klocki w ASO na przód ok 1500 zł
Kurde skąd oni biorą te ceny
Dzięki za info
Od jakiegoś czasu czuję,że budzi się we mnie zwierzę. Boję się tylko, że to leniwiec.
#13
Napisano 13:16, 06.01.2010
Kurde skąd oni biorą te ceny
Z cennika.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#14
Napisano 14:44, 06.01.2010
Szkoda że moje lucasy/trw nie dały mi takiego szczęścia. Widocznie o tych też można napisać...i postanowiłem zainwestować jeszcze raz w tarcze i klocki ale już innego producenta w Lucasa. Jakie było moje zdziwienie i szczęście
Możliwe,że są to produkty dobre, ale trafiają się im buble.
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:15, 06.01.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych