Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Brak uchwytu do holowania Accord VIII

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Magiczny

Magiczny
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Oława
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive plus Navi
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:viii
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:25, 14.11.2014

Witam pytam na zaś bo gdyby było trzeba holować to jak ??
  • 0

#2 manitu07

manitu07
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:SLUBICE
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ELEGANCE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:TOUARER
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:21, 14.11.2014

Dwa z przodu jeden z tyłu.
  • 0

#3 Magiczny

Magiczny
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Oława
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive plus Navi
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:viii
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:30, 14.11.2014

Ale gdzie szukać ?
  • 0

#4 bambello

bambello
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:SZCZECIN
  • Silnik:2,0
  • Wersja:SPORT
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:22, 14.11.2014

Nie należy szukać jakiś otworów z gwintem bo ich nie ma ... pod zderzakami znajdziemy stalowe pręty gdzie podpinamy hak.


  • 0

#5 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7196 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 18:05, 14.11.2014

Hej :-)
Co ciekawe instrukcja obsługi (przynajmniej do VII gen., więc pewnie do VIII też) nie przewiduje holowania pojazdu oni pojazdem, co najwyżej laweta, lub z uniesionymi przednimi kołami...

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z mojego fona przy użyciu Tapatalka
  • 1

#6 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 18:40, 14.11.2014

Hej :-)
Co ciekawe instrukcja obsługi (przynajmniej do VII gen., więc pewnie do VIII też) nie przewiduje holowania pojazdu oni pojazdem, co najwyżej laweta, lub z uniesionymi przednimi kołami...

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z mojego fona przy użyciu Tapatalka

inżynierowie Hondy nie brali pod uwagę, że Accord będzie się psuł;)


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#7 senior

senior
  • Klubowicz
  • 155 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 21:46, 15.11.2014

W pełni  popieram stanowisko Statoma. Moja Hania (CLVII) własnie skończyła 9 lat i przejechała 185 tkm. Odpukać, dotychczas nie miałem   sytuacji zmuszającej do jej holowania. W razie takiej konieczności inżynierowie Hondy zalecają użycie lawety - wykluczając zdecydowanie manewr holowania. Myślę, że VIII gen. ma podobnie  :okularki:

 

BTW:

Nigdy nie widziałem holowanego Accorda ani stojącego na poboczu z podniesioną pokrywą silnika    :zakaz:


Użytkownik senior edytował ten post 22:02, 15.11.2014

  • 0

Z pozdrowieniami,
Senior

HA CU1 Lifestyle  2015


#8 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 09:25, 16.11.2014

.............

 

BTW:

Nigdy nie widziałem holowanego Accorda ani stojącego na poboczu z podniesioną pokrywą silnika    :zakaz:

ja widziałem jakiś czas temu z położonym przednim prawym kołem, winny prawdopodobnie sworzeń wahacza dolnego :/


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#9 senior

senior
  • Klubowicz
  • 155 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 11:47, 16.11.2014

Rozumiem, że nie była to VIII/VII gen.  :cyklop:


  • 0

Z pozdrowieniami,
Senior

HA CU1 Lifestyle  2015


#10 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 16:36, 16.11.2014

VII gen trumniak...

 

edit:

i to było na Powązkowskiej 


Użytkownik Ed$on edytował ten post 16:36, 16.11.2014

  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#11 senior

senior
  • Klubowicz
  • 155 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 17:49, 16.11.2014

:nie: - bez komentarza


Użytkownik senior edytował ten post 18:00, 16.11.2014

  • 0

Z pozdrowieniami,
Senior

HA CU1 Lifestyle  2015


#12 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 07:49, 17.11.2014

W pełni  popieram stanowisko Statoma. Moja Hania (CLVII) własnie skończyła 9 lat i przejechała 185 tkm. Odpukać, dotychczas nie miałem   sytuacji zmuszającej do jej holowania. 

 

BTW:

Nigdy nie widziałem holowanego Accorda ani stojącego na poboczu z podniesioną pokrywą silnika    :zakaz:

Moja skończyła 10lat ponad 300tyś i też nigdy nie zawiodła, tak by nie dało się dojechać :)

Jednak accordem holowałem już inne marki. głównie francuskie.

 

A gdzie jest napisane, ze nie wolno accorda horować?


  • 0

#13 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:30, 17.11.2014

w VIII sa oczka do "holowania" z tego co pamietam.

Oczywiscie nie jest zalecane holowanie jako takie szczegolnie z automatem na pokladzie.

 

W moim przypadku te oczka przydaly sie do wyciagniecia auta rok temu w zime z blota. Trzeba bylo doslownie z 10m pociagnac I tyle.

Samo auto na lawete tez jakos trzeba wciagnac - nikt go przeciez nie wpycha recznie.

 

Takze nawet jak holowac nie nalezy punkty zaczepu byc musza.


  • 0

#14 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5259 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:34, 17.11.2014

VII gen trumniak...

edit:
i to było na Powązkowskiej

Pewnie na życzenie właściciela ,nie przypilnował przy dużym przebiegu.
  • 0
                       

#15 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7196 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 09:59, 17.11.2014

Hej :-)

Panowie w VII gen też są te oczka, ale nigdzie w instrukcji obsługi nie znajdziesz informacji o tym, że mogą one służyć do holowania...

Specjalnie jeszcze raz przejrzałem instrukcję i dopuszcza ona:

  • przewóz uszkodzonego samochodu
  • holowanie z podniesionymi kołami jednej osi...

Co ciekawe jest informacja o tym, że 'jeżeli pojazd ma być holowany z czterema kołami na ziemi, upewnić się że lina holownicza jest prawidłowo skonstruowana i przymocowana'... ale gdzie już tego nie napisali...

 

Pozdrawiam

Tomek


  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq