witam gdzie moge dostac przegub wewnetrzny do hondy accord 2.4 oprocz serwisu bo pytalem w kilku sklepach i ciezki temat bo nikt nie ma
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 11:12, 01.06.2014
#2
Napisano 15:04, 01.06.2014
zapewne chcesz oryginal i ciezka sprawa bo tez szukalem i zakupilem zamiennik calo polos z przegubami za 450zl a za przegub w serwisie chcieli 800zl
#3
Napisano 06:08, 16.06.2014
no to jestem...
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#4
Napisano 10:06, 18.06.2014
Ja właśnie wymieniałem, ale drgania ustały tylko te przy prędkości 80-110 km/h , koło 40 km/h są nadal i mam dalej problem.
A łożysko + uszczelniacz podpory też wymieniłeś ?
Happy Owner Never Drives Anything else.
#5
Napisano 11:59, 18.06.2014
nie, powiedzieli że tam nic się nie może wydażyć , dlatego jade do innego warsztatu co ma większe pojęcie. Mam też bicie przy hamowaniu z większej prędkości.
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
#6
Napisano 12:02, 18.06.2014
no to extra powiedzieli... w VII genie podpora jest mega ważna. a bicie to tarcze krzywe. pomiar bicia trzeba zrobić
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#7
Napisano 12:05, 18.06.2014
Wiem że bicie to tarcze krzywe, ale jakoś dziwnie mi sie zaczęło przy problemach z przegubami.
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
#8
Napisano 18:20, 19.06.2014
nie, powiedzieli że tam nic się nie może wydażyć , dlatego jade do innego warsztatu co ma większe pojęcie. Mam też bicie przy hamowaniu z większej prędkości.
Ja zrobiłem u siebie kompleksowo dłuższą półoś - przegub wewnętrzny w idealnym stanie + nowe łożysko podpory i przeszło bicie zarówno ok.40km/h jak i ok.100-120 km/h.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#9
Napisano 18:23, 19.06.2014
ale co mamy zrozumien przez slowo zrobilem czy zregenerowales czy kupiles nowe? i jakie koszta?
#10
Napisano 08:49, 20.06.2014
Założyliśmy używany przegub wew. bez luzów + wymiana łożyska i uszczelniacza w podporze.
Sprawny oryginalny przegub wew. jest dużo bardziej wytrzymały niż zamienniki czy regeneracje ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#11
Napisano 23:47, 22.06.2014
a czy kompletne poloski od 2.0 i 2.2 beda pasowaly do 2.4
#12
Napisano 14:01, 23.06.2014
tylko od 2.0 do 2.4 pasują i na odwrót.. od diesla są inne
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#13
Napisano 15:44, 23.06.2014
tak od diesla sa inne . napewno podpora jest inna mimo ze wyglada podobnie
#14
Napisano 15:58, 25.06.2014
Kolega Wolek zapewne Ci sprzeda. A jak chcesz OEM to najlepiej z USA.
Ja właśnie wymieniałem, ale drgania ustały tylko te przy prędkości 80-110 km/h , koło 40 km/h są nadal i mam dalej problem.
Wymieniałeś dwa przeguby wewnętrzne na OEM i nadal masz wibracje przy przyśpieszaniu ?
#15
Napisano 18:36, 25.06.2014
Już wiadoma przyczyna. Trójnik z nowego przegubu FEBESTA po włożeniu na wielowpust na półośce ma luz. Podobno to wina trójnika bo półoś jest nienaruszona.
Usunięto Niezgodne z regulaminem
Mój BYŁY ACCORD http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Falowanie obrotów - HDS i diagnostyka problemu w GdyniNapisany przez Artur_3city , dziś, 18:06 VII, falowanie obrotów |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych