Mechanik zrobił foto tych wałków no i widać ewidentnie.
No i musi być widać ewidentnie, bo przecież krzywki wałków to elementy które bezpośrednio dotykają trzonków zaworowych, powodująć ruch zaworu w górę i w dół.
Byłoby niezmiernie dziwne gdyby na wałku nie było widać miejsca pracy.
Wytarty wałek powoduje zbyt mały skok zaworu,zwiększony luz zaworowy i zmniejszony czas jego otwarcia.
Objawy dla kierowcy to wyraźny spadek mocy spowodowany krótszym czasem otwarcia zaworu i nienależytym wypełnieniu cylindra mieszanką paliwową.
Wyraźne stukanie zaworów - większy luz zaworowy.
Prychanie i kichanie - niepełne opróżnianie cylindra ze spalin spowodowane krótszym czasem otwarcia zaworów wydechowych.
W sumie nie masz żadnych z tych objawów, a ze zdjęcia to możesz zdjagnozować cieknący amortyzator a nie wymiar wałka rozrządu.
Ja bym nic nia ruszał ale jeśli chcesz to kolega wyżej ma do sprzedania właściwe wałki. Kup i wymień, nie zapomnij przy okazji o łańcuchu bo też potrafi się wyciągnąć a po co rozbierać motor dwa razy !