XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Charakterystyka silnika 2.0 iVTEC
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:59, 10.08.2009
Z góry dzięki za odp.
#2
Napisano 22:17, 10.08.2009
Do jazdy na codzien w 100% wystarcza, jezeli szukasz wrazen to szukaj ATR'a
#3
Napisano 22:22, 10.08.2009
A o który silnik chodzi? F, K czy R-seria?Zamierzam przesiąść sie z Civica 1.6 VTEC wersja sedan na Accorda z tytułowym silnikiem. Zawieszenie w tym pierwszym to istny dramat-zakładam że po przesiadce odczuje zasadniczą różnicę na +. Pytanie czy odczuje tez postęp jesli chodzi o dynamikę silnika która w Civicu jest więcej niż niezła. Ewentualnie czy nie odczuje regresu. Jak ten dwulitrowy silnik Accorda o dość niskim momencie(190) radzi sobie w niskich zakresach obrotów. Civic ciągnie zwawo już od 2500-3000 obrotów, słyszałem że Accord ożywa dopiero po przekroczeniu 4000. Czy tak jest faktycznie ze będzie efekt mulenia na niskich obrotach. Max moment dopiero przy 4500(?)
Z góry dzięki za odp.
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#4
Napisano 22:27, 10.08.2009
A o który silnik chodzi? F, K czy R-seria?
No to jest w sumie pytanie zasadnicze. Chodzi o i-VTEC, wiec F mozna odrzucic, a kolega Shaar chyba taki opisywal.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#5
Napisano 23:09, 10.08.2009
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:52, 11.08.2009
http://www.otomoto.p...how&id=C8957840
#7
Napisano 16:23, 11.08.2009
#8
Napisano 16:23, 11.08.2009
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:40, 11.08.2009
Ale kwestia jakości lakierów hondy to materiał na odrębny temat.
#10
Napisano 16:43, 11.08.2009
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:09, 12.08.2009
Co prawda auta podanego w sygnaturce jeszcze nie mam ale bez wypełnienia pól się nie zarejestruje wiec wpisałem takie do którego sie przymierzam.
Może tu ktoś szerzej wypowie sie o zaletach i wadach tej jednostki napędowej.
#12
Napisano 15:36, 12.08.2009
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:16, 12.08.2009
Zastanawiam się też czy 57 000 za 2005 rocznik to duża przesada czy też w granicach tolerancji?. Dla porównania obok stał do niedawna rocznik 2004 i poszedł za 43000
#14
Napisano 17:41, 12.08.2009
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:42, 13.08.2009