XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 18:43, 16.11.2013
2.0 i-vtec 2009 tourer
#2
Napisano 20:02, 16.11.2013
[ Dodano: 2013-11-16, 20:02 ]
teraz jeżdzę na 0w30 i jest o niebo lepiej
[ Dodano: 2013-11-16, 20:03 ]
możesz jeszcze spróbować wyczyścić przepustnice
#3
Napisano 20:20, 16.11.2013
2.0 i-vtec 2009 tourer
#4
Napisano 20:25, 16.11.2013
#5
Napisano 20:45, 16.11.2013
Nie to nie wystarczy. Ty nie wycierasz kurzów z półki tylko czyścisz przepustnicę która odgrywa dużą rolę w silniku.Co do czyszczenia przepustnicy to zdjąłem rurę dolotową i przetarłem szmatką trochę tą nalepioną sadzę. Nie wiem czy to wystarczy.
Świeczki dobre kupiłeś? Nie za krótkie przypadkiem? Przerwa na świecach właściwa? Cewki czyste są? Dobrze zamontowane (dokręcone) i wtyczka wpięta do końca (tu raczej by wyskoczył błąd)
Gdzie Ty masz filtr paliwa? Tak jak VII gen w baku z pompką? Może jakieś syfiaste paliwo zalałeś i pompka to zassała?
Nic podczas jazdy nie przerywa? Nie szarpie?
Tak czy inaczej kup dodatek na czyszczenie układu paliwowego i wlej zgodnie z instrukcją (przeważnie 1 butla na pełniutki bak) i wyjeździj to do rezerwy i zalej same paliwo (bez dodatku). Zalej paliwo z jakiejś pożądnej stacji bo Hanki są wyczulone na tym punkcie.
#6
Napisano 21:48, 16.11.2013
Wszystkie czynności jak Kolega adrianno tez wykonałem. Dodatkowo wlałem dodatek do czyszczenia wtryskiwaczy Millersa. To było na koniec kwietnia przy przebiegu 120 000. Pomogło, ale kilka tygodni temu przy chłodach i przebiegu 135 000 problem powrócił. Też zastanawiałem się nad przepustnicą i zaworem IAC. Problem zauważam też w garażu, ale zawsze po długim (kilku godzinnym) postoju. Olej to Amsoil 0w20
#7
Napisano 22:03, 16.11.2013
No to sam sobie odpowiedziałeś Niestety paliwo które lejemy do baku nie należy do najczystszych, zawsze coś sie przedostanie do układu co może wywołać problem (przypcha wtryski). Powtórz operacje z dodatkiem na wtryski lub do czyszczenia całego układu. Na forum jest potwierdzone że dopiero po 3 czy 4 butelce widać zauważalną różnicę (w tym spadek chlania paliwa przez Hanke)Dodatkowo wlałem dodatek do czyszczenia wtryskiwaczy Millersa. To było na koniec kwietnia przy przebiegu 120 000. Pomogło, ale kilka tygodni temu przy chłodach i przebiegu 135 000 problem powrócił.
Na pewno nie zaszkodzisz tym Accordowi a wręcz przeciwnie (także potwierdzone na forum w wielu przypadkach). Sam bez problemu to ogarniesz, manuale są na forum krok po kroku co jak i gdzie wsadzić .Też zastanawiałem się nad przepustnicą i zaworem IAC.
Dodatkowo polecam wyczyścić EGR, także operacja łatwa (2 śruby i Egr masz w łapach) a efekt też na +
#8
Napisano 18:29, 17.11.2013
2.0 i-vtec 2009 tourer
#9
Napisano 18:46, 17.11.2013
od 2 miesięcy miałem dokładnie to samo. Wczoraj oddałem auto do ASO, auto na gwarancji. Po 2 godzinach dali znać, zawory do regulacji. Dziś rano sprawdziłem a zimnym silniku, problem znikł. Pali od razu, obroty wskakują na ułamek sek.na 1000 obr. a następnie na 1300 obr. Poprawa rewelacyjna. Pojeżdże kilka dni i sprawdzę. Auto ma 45kkm, od 10kkm gaz. Dlatego nastąpiło skasowanie luzów
Powodzenia
#10
Napisano 19:00, 17.11.2013
Tak przy okazji dowiedziałem się w klinice , że moja honda podlega akcji naprawy mocowania listew szyby przedniej . Podjechałem przy okazji do ASO Kucza w Rybniku żeby się dowiedzieć co i jak. Popatrzeli i powiedzieli , że prawdopodobnie nie przyznają bo była wymieniana szyba przednia.Porobili zdjęcia i posłali zapytanie do Hondy. A listwy sterczą aż miło. Mimo to nie chciałbym żeby ten temat robił się o ASO i listwach...
2.0 i-vtec 2009 tourer
#11
Napisano 19:18, 17.11.2013
Wiec nie jest to raczej kwestia luzu zaworowego. U mnie byly wymienione z auta testowego nastepujace elementy....
przepustnica,cewki ,egr,ECU,pompa paliwa,przeplywomierz...nic to nie dalo. Problemy zniknely samoistnie,ale wystepowaly sporadycznie w ciagu calego
czasu eksploatacji tzn 70 kkm.
Zdarza sie to raz na kilka miesiecy...a tankuje zawsze na tej samej stacji.
Teraz otworzyli u mnie nowa tania stacje...i zatankowalem trzy razy. W ciagu ostatniego tygodnia wystapilo 3 krotne utrudnione odpalenie,a dzis rano
zapalil,natychmiast zgasl...a potem musialem trzykrotnie go dlugo krecic aby zaskoczyl.
Jak juz odpalil,to pracowal przez chwile ciezko i nierowno.
Oczywiscie ,kazde odpalenie na cieplo jest OK,i silnik pracuje rowniutko,nic nie szarpie.
Oczywiscie komp nie wykazuje bledow .
Powoli dochodze do wniosku,ze moze byc to kwestia paliwa
#12
Napisano 19:54, 17.11.2013
2.0 i-vtec 2009 tourer
#13
Napisano 20:26, 17.11.2013
kwestia paliwa,albo jakas wada ktoregos elementu,niewykrywalna przez kompa,o ktorej producent nie ma pojecia...bo jak znam Honde,bylaby kampania serwisowa.
#14
Napisano 20:57, 17.11.2013
#15
Napisano 21:23, 17.11.2013
2.0 i-vtec 2009 tourer
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Momenty dokrecania śrub przednich wahaczy i tylnej piastyNapisany przez zefir15 , 15 cze 2024 VIII, wachacz, moment, piasta |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Wałek rozrządu wydechowyNapisany przez Sunim , 15 cze 2024 VIII, rozrząd, wałek, wydechowy i 2 więcej |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Instalacje gazowe →
Przebiegi na LPGNapisany przez Gnyk , 02 cze 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Lampka wskazująca wypalanie DPFNapisany przez rudald , 24 maj 2024 VIII, DPF, lampka |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
prosba o pomoc w diagnozie - sprzegloNapisany przez chilli.jazz.man , 23 maj 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych
-
Facebook (1)